Gjest Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg ser det er lagt ut denne informasjonstråden: http://hundesonen.no/forum/topic/39502-legge-bilder-paa-forumet/, men mitt vindu ser ikke slik ut, og jeg har dermed ikke den funksjonen nede til høyre slik at jeg kan laste opp bildet. Teskje-metode for å hente opp et bilde til å legge direkte i en tråd? Siter
Lola Pagola Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Nei den der var jo litt gammel. Trykk på full editor (nederst til høyre for boksen du skriver i) Nå skal du se at det står Legg til filer. Trykk på "velg fil" knappen, og last opp. Så trykker du "legg ved denne filen" (bildet) når det er lastet opp. Siter
Alzenas Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Bruker du da Full editor? Altså knappen vesiden av "post" knappen? Der skal det kommer opp "browse" nederst på linja. Siter
Gjest Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Tusen takk for hjelpen. Nå kan jeg det Siter
Recommended Posts