yurij Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Noen som har denne: http://www.neatorobotics.com/product/robotic-vacuums/xv-21/ OG langhårshunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Kjenner ikke til den - men har iRobot å er kjempe fornøyd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg syns det så ut som en jalla TV-shop versjon av irobot.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Tja,har sett på Roomba og Samsung sine i butikk,og syns de begge så ganske jalla ut med noen skikkelig puslete børster. Denne finner jeg bare hos netonnet. Ser vel bare jalla ut fordi akkurat den modellen er grå og lilla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Må bare si at om du skaffer deg en slik, så er det obligatorisk å ha en katt oppå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Må bare si at om du skaffer deg en slik, så er det obligatorisk å ha en katt oppå. De ødela den forrige katten sin så de får nok ikke noen ny nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Tja,har sett på Roomba og Samsung sine i butikk,og syns de begge så ganske jalla ut med noen skikkelig puslete børster. Denne finner jeg bare hos netonnet. Ser vel bare jalla ut fordi akkurat den modellen er grå og lilla? Den er ikke mye jalla altså! vunnet mange tester den der Jeg har Neato signature XV pro! Det er modellen etter den du ser på, den er helt ny, kom ut for 1 mnd siden tror jeg. Vi har hatt vår i ca 1 uke og er super fornøyd, den suger alle tepper rene for hår, den renser MYE bedre enn en vanlig støvsuger. Lange hår går helt fint Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts