Guest Jonna Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Gratis adgang – enkel servering Påmelding innen 22. oktober til [email protected] eller på telefon 930 92 402 Programmet Desverre rekker jeg det ikke mellom slagene i år heller, dyrene trenger luft og kjærlighet. Er ett par forelsninger jeg kunne tenkt meg å hørt der. Siste påmeldingfrist er i dag. Noen som tenker seg dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Av og til så irriterer det meg at jeg ikke bor i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Jeg så dette forleden og har skikkelig lyst til å dra. Mange interessante tema der. Håper noen kjentfolk skal så de kan gi meg et referat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Jeg skal dit, skal prøve å få lagt ut et referat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Av og til så irriterer det meg at jeg ikke bor i Oslo. Samme her. :-P Det er bare å skrike ut om noe interessant skjer i Stavangerområdet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts