Lise Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Jeg har bestilt meg en schæfer tispe valp som jeg skal hente 3 februar, Snakka med oppdretteren i stad og hun skal sende meg nye bilder av frøkna. navnet har jeg bestem skal bli Amy Så jeg håper jeg har mere flaks med denne og ikke får en hund til med alergi. Gleder meg masse til og få hun nå, Synd vente tiden tar så lang tid, hehe
Lizzie Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Gratulerer så mye og ventetiden blir nok lang ja... Du får korte ned tiden med å lese hundebøker, se på bilder og reise på besøk til valpen. Lykke til!
Yakine Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Oi! Så spennende! Du får holde oss oppdatert om hvordan det går med Amy!
Kathrine Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Så gøy da.. Vertfall et nyydelig navn
Lise Skrevet 7. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Ja gleder meg helt sykt nå, navnet er etter hun unge som synger" Amy Diamont "(tror det skrives sann?). Dattera mi spiller den sangen ofte så da synes vi Amy var et flott navn Skal oppdatere hjemmesiden min bare jeg får bilder.
Kristina Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Så kjempe morro. Schæfere er jo nydlige. Ventetiden blir nok lang ja, veit hvordan det er
WheatenMali Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Så spennende, blir vel koselig med valp
MegaMarie Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Lykke til!! Det er altid vanskelig å vente så lenge synest jeg... Men det sies jo at å vente på en glede er også en glede:P
Toya Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 grattiss ventingen er værst... ikke morro i det hele tatt.. men morro å vite at du skal få deg valp om ikke så lenge
Marianne Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Gratulerer!!! :mrgreen: Bilder kreves!!
Maria Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Gratulerer Det blir spennende å følge med på!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar