MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 I dag traff jeg, Blondie og Tidi på Meesha og Ingvild To hyggelige vesner begge to Meesha var så nydelig, og Tidi syntes det var kjekt å endelig ha noen på sin egen størrelse som ville leke litt mer bitelek enn hva Blondie liker. Plutselig så faktisk Tidi litt kraftig bygget ut ved siden av pinnedyret Hilser pent Sliten Meesha! Med 17 utrolige varmegrader i Oktober og full fart er ikke det rart! Meesha syntes det var veldig kult å dytte Tidi nedi gjørmehullet Vakre Meesha Tidi ser ut som en kanin Sliten Tidi 16 Siter
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Æh, fiiine hundene våre Så utrolig morsomt bilde av kanin-Tidi Siter
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Æh, fiiine hundene våre Så utrolig morsomt bilde av kanin-Tidi Ja, fine hundene Ikke sant? Jeg får lyst til å ta tak i ørene hennes og dra henne ut av en hatt Siter
SoppenCamilla Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Så søte! Fine bilder! 1 Siter
Vimsy Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Fine bilder! Haha... er kelpien ekornet? XD 1 Siter
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Fine bilder! Haha... er kelpien ekornet? XD Haha, ja De er kjent som ekorn her inne Så søte! Fine bilder! Takk 1 Siter
Alzenas Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Fine bilder av to fine hunder! Er vel bare en selvfølge at hunden med mest pels skal nedi gjørmehullet vel 1 Siter
MegaMarie Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Fine bilder av to fine hunder! Er vel bare en selvfølge at hunden med mest pels skal nedi gjørmehullet vel Haha, helt klart! Selvfølge at den mørke hunden skal nedi også, så ser vi ikke at hun er gjørmete. Så kan folk komme å si: "Å så søt valp!" også klapper de henne, også blir de full av gjørme Takk for fine ord alle sammen Siter
MegaMarie Skrevet 22. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2013 Round two! I dag traff vi Meesha igjen @Wachita har tatt de fleste av bildene, jeg bare glemte å ta bort vannmerke mitt! Blondie viser frem hvordan man gjør Jølle dansen! Tusen takk for en koselig tur @ingvildoline og @Wachita 2 Siter
Gjest Skrevet 22. November 2013 Rapporter Skrevet 22. November 2013 Fine voffene! Kan jeg stjele bildene av Meesha? Siter
MegaMarie Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2013 Fine voffene! Kan jeg stjele bildene av Meesha? jess jess! De har Waschita tatt Siter
Wachita Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 Med ditt kamera, du som har retten på bildene ^^ 1 Siter
MegaMarie Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2013 Med ditt kamera, du som har retten på bildene ^^ I min verden er det den som har tatt bildene som har retten på de Siter
Recommended Posts