Gidske Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Jeg ønsker/planlegger å starte LP kl to til nyåret. Vil gjerne ha litt tips til fine stevner å starte. Jeg vil helst stille på små stevner, innendørs, og helst ikke så lang kjørevei fra sørlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Ser at endel fra sørlandet kommer til Stavanger tidlig på nyåret, tror ikke det er så mange stevner der tidlig på året !? Ellers pleier vel AoH ha innendørsstevner i hundehallen, troooor jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Nja, AOH har stevnet sitt ute i mai, så vet ikke om det blir inne eller ute. Hadde uansett håpt at vi kanskje var klare til å starte før det. Stavanger er litt langt å kjøre (bor på grensa til Telemark), men kan jo sjekke litt opp mot andre alternativer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Pleier vel å være en i Oslo som er innendørs på førsten av nyåret tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Finnes det små stevner i Oslo? I såfall hadde det vært fint å kombinere med familiebesøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Drar denne litt opp igjen jeg. Noen som kjenner til Drammen hundefestival, og hvor mange hunder og folk som er innom (både som publikum og deltakere)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Drammen hundefestival er rimelig stort og i fjor var det ganske trangt rundt noen av ringene hørte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 tja,jeg var der ifjor og jobbet og synes det var god plass rundt de fleste ringene. var ikke så mye ved valpeshowet, men ag/Lp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Det var vel det jeg tenkte meg når det var i Drammen. Hadde bare passet så veldig greit i forhold til kjøreavstand og dato. Men tror ikke helt vi er klare for å starte med alt for mye publikum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 tja,jeg var der ifjor og jobbet og synes det var god plass rundt de fleste ringene. var ikke så mye ved valpeshowet, men ag/Lp. Ikke usannsynlig at dette gjaldt rallyringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Ok, hva med stevnet til Horten hundeklubb på våren? Noen som har erfaringer med det? Er det mange folk der? Inne eller ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 horten hundeklubb har ute som regel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Ok, hva med stevnet til Horten hundeklubb på våren? Noen som har erfaringer med det? Er det mange folk der? Inne eller ute? Ja var en del folk der når jeg var der sist, men ikke sjokk fullt! vet det er mange som ikke har hatt den beste erfaringen der, men jeg hadde veldig bra erfaring siden jeg vant klasse 2 Edit: Ja det er ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Hmm, kanskje man skal sette den på lista da. Men hvorfor er det noen som har dårlig erfaring? Og grattis med 1. plass sham! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts