Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobbel forsikring?

Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

Det har balla på seg med sykdom og skader det siste året. forsikringen er makset, reservene tømt og ny periode starter ikke før i april. Jeg er livredd det skal skje noe mer, så jeg lurer i grunn på om noen vet om det i det hele tatt er mulig å forsikre bikkjekreket dobbelt? Har Agria nå og bikkja blir ni, om det er til noe hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tviler.. Jeg vet at det står i de fleste vilkår at hvis hunden/skadet blir erstattet hos noen andre, vil man ikke få noe hos de.. Nettopp for å ikke få begge deler.. Det blir jo ikke helt situasjonen hos deg siden du har brukt opp forsikringen din allerede hos den ene.. Men karantenetiden og at man ikke får erstattet skader/sykdommer man allerede kjenner til hos en ny forsikring, vil jo fortsatt gjelde..

Du har ikke mulighet til å få hevet forsikringsbeløpet hos selskapet du har? Det er mulig på hest i alle fall, ettersom jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tviler.. Jeg vet at det står i de fleste vilkår at hvis hunden/skadet blir erstattet hos noen andre, vil man ikke få noe hos de.. Nettopp for å ikke få begge deler.. Det blir jo ikke helt situasjonen hos deg siden du har brukt opp forsikringen din allerede hos den ene.. Men karantenetiden og at man ikke får erstattet skader/sykdommer man allerede kjenner til hos en ny forsikring, vil jo fortsatt gjelde..

Du har ikke mulighet til å få hevet forsikringsbeløpet hos selskapet du har? Det er mulig på hest i alle fall, ettersom jeg vet :)

Nei, vi har alt det høyeste forsikringsbeløpet :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider