dyreelsker Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hei, jeg bare lurer på om det er noen oppdrettere her som kan si meg om mellompuddelen min er for gammel for sitt førstegangskull når hun er 7 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hun er for gammel ja. Absolutt siste mulighet hadde vært når hun var 4-5 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyreelsker Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hun er for gammel ja. Absolutt siste mulighet hadde vært når hun var 4-5 år okei, takk for svar Jeg begynte å mase på mamma når puddelen våres var sånn 3 år, og først nå vurderer hun det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 okei, takk for svar Jeg begynte å mase på mamma når puddelen våres var sånn 3 år, og først nå vurderer hun det... Da kan du kanskje legge inn noen aksjer for puddel nr. 2 i stedet? Sent from my iPad using Tapatalk - now Free 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts