Frida og fuglehundene Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Vi har vært i Trysil et par dager, hvor vi har bodd i ei lita koie og hundene har fått løpe løs flere timer hver dag. Veldig deilig å bare åpne døra og slippe ut gutta, det kan jeg ikke her Ivrig, verdens fineste AH Hun er så søt der hun både ser ut som og beveger seg som en ulv Herlige Enja Bris i full fart Er det en ulv? Bris er utslitt etter å henge på Isak Bris prøver alt han kan å holde samme tempo og løpe like langt som Isak, men han må ofte gi seg Han er litt mer bedagelig anlagt og ikke flink til å presse seg selv, slik Isak er Enja er veldig fotogen 9 Siter
LilleZara Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Fine hunder og bra bilder 1 Siter
Gjest Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Vakre! Jeg savner AH….. men tør ikke flere ganger . Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Vakre! Jeg savner AH….. men tør ikke flere ganger . Får lyst på det selv når jeg er med Ivrig, hun er helt fantastisk. Hun er visst den som adopterer alt som er mindre enn henne selv, en katt, en hund, alt hun kan være mamma til Har vært en veldig god mamma for kullene sine Og så merker man ikke at hun er i nærheten, litt uvant, jeg som er vant med bølla Isak Hun er så herlig når hun klasker framlabbene i bakken, bjeffer og hoppe og spretter for å invitere til lek 11 år gammel og fortsatt barnslig Hun er herlig, men er nok ikke alle som er som henne Siter
Heidihj Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Flotte bilder! AHen var fin Pels og bygning etter min smak. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Ja, Ivrig er flott, selv om hun er litt stiv og støl i kroppen. Hun har vunnet Iditarod, så hun har gjort jobben sin og nyter pensjonisttilværelsen Siter
ToneS Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Fine bilder av flotte hunder! 1 Siter
MissHeike Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Fine bilder av flotte hunder AH er flotte om de er rette typen ja. Hun ser bare herlig ut <3 1 Siter
Recommended Posts