MissHeike Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2013 Tur på fredagen, vi gikk opp til Rema for å øve på å stå utenfor å vente på meg, samt litt miljøtrening, bli vant til folk og biler, dette gikk strålende, så når jeg hadde løpt inn på butikken, kjøpt en pakke med våtfôr til Keiron og en julebrus til meg selv, så gikk vi hjemmover via Jansvannet, den har en bitteliten skog rundt seg og en flott sti. Tidligere har Keiron vært veldig forsiktig på tur, bare gå sammen med meg, men nå har han funnet ut at det er helt trygt og han elsker det, løper rundt å koser seg. Desverre bare mobil bilder. Slampen var 14 uker gammel på Fredag I farta! Løpe på glatta resulterer i... Ett lite fall. Hehe, men han bare reiste seg opp å løp lykkelig videre. Viktig å klatre litt - og snuuuuse. Lille løpe Keiron <3 Viser vei gjør han også Må posere, det er viktig, for da får man godis! Men så er det full fart igjen. Æ kommer!!! Må smile når han løper rundt sånn å koser seg så mye Innkallinga blir bare bedre å bedre Var æ flink no, mor? Så avsluttet vi denne turen med å møte en hund, en Griffon ett eller annet som var 8 år å het Casper Og så kom vi hjem å da ringte en venn å spurte om vi skulle møtes så Keiron og Vaimo kunne leke sammen, så da var det inn for å ta en strekk og så inn, men Finnmark i november, pfft, bekk mørkt i 2 tida allerede.. Så ble bare ett dårlig ett av Keiron og bestekompisen Vaimo, de tror de er samme størrelse de der to 2 Siter
MissHeike Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2013 Keiron er klar for å gå ut i snø været i sitt nye refleks dekken som han fikk av mamma 17 uker er gutten blitt nå 1 Siter
Ane Skrevet 30. November 2013 Rapporter Skrevet 30. November 2013 Så fin han er! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
MissHeike Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Ute å løpt i ny snø i dag i en god halvtime, trent litt innkalling og Keiron elsker å base seg selv i snøen. Virkelig rast rundt her ute. Når vi kom inn var han full av snø baller i pelsen, tok bilde når alle var kommet av. Siter
Frisbee Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Fine fine Keiron-gutten 1 Siter
MissHeike Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Fine fine Keiron-gutten Tusen takk Lille gutten ligger å sover nå, tar på å løpe i dyp snø ja Siter
MissHeike Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 Keiron er blitt enorm! Jeg blir bare mer og mer forelsket i denne flotte gutten min, selv om han gir meg premature grå hår i blant Jeg må unnskylde dårlig kvalitet, men jeg driver å lærer meg med speilrefleksen min, det går litt opp og ned på bilde kvalitet for å si det sånn. Her i Finnmark er det lysere tider i møte og derfor har vi fått mer dagslys! Kjærkomment og gir ny energi og glede til finnmarkinger Så i dag har Keiron fått løpe litt på yttersiden og jeg tatt bilder. Leke i snøen. Krumspring På snusern På løpern Begynner å få lengde på pelsen sin nå. I farta! Halen er som en fane bak ham hele tiden På farten igjen Og jeg viser at jeg er kjempeflink med fokus xD Litt blurry... Siste bilde for i dag, gutten er nå 5 og en halv måned gammel og nå på onsdag begynner vi på kurs, gru-gleder oss. Første gang er dog teori uten hund Spent i massevis! 1 Siter
MissHeike Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2014 Keiron - en Piraja-Border Collie 3 Siter
Recommended Posts