Ganzie Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2013 Jeg trenger litt hjelp. Veldig mye hjelp, faktisk. Min kjære brødbakemaskin har ødelagt brødformen sin, og den er ikke å få kjøpt lengre. Om noen har en brødbakemaskin av typen Wilfa BM-25 som de ikke bruker, så er jeg superinteressert i å kjøpe den. Eller, maskinen trenger jeg ikke, jeg trenger bare formen. (og gjerne eltekrokene også) Sånn ser den ut: Som sagt, veldig, veldig interessert i å kjøpe Siter
Ane Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=44271517&ref=fas&category=93&sort=5&product_category=304&product_category=82&location=20013&sub_category=3216 Er ute etter å kjøpe maskin selv, så fant jeg denne, og kom på deg! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
Ane Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2013 Jeg trenger litt hjelp. Veldig mye hjelp, faktisk. Min kjære brødbakemaskin har ødelagt brødformen sin, og den er ikke å få kjøpt lengre. Om noen har en brødbakemaskin av typen Wilfa BM-25 som de ikke bruker, så er jeg superinteressert i å kjøpe den. Eller, maskinen trenger jeg ikke, jeg trenger bare formen. (og gjerne eltekrokene også) Sånn ser den ut: Som sagt, veldig, veldig interessert i å kjøpe Tillkaller oppmerksomhet Siter
Ganzie Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2013 Tillkaller oppmerksomhet Den hadde jeg ikke sett, tusen takk 1 Siter
Recommended Posts