Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrumplever - diett, erfaringar, anna?

plutte
 Share

Recommended Posts

Pensjonisten har tydeligvis fått skrumplever. Han tar blodprøve eit par gonger i året for å sjekke stoffskiftet og medisinering, og no fann dei høge leververdiar og på røntgen i dag fann dei at leveren er forandra/mindre/ikkje bra. Han vart satt på lågproteindiett og skal gå på den i ein månad før me tar nye prøver.

Har nokon erfaring med dette? Er det andre ting me kan gjere for å hjelpe behandlinga?

Siste åra har han gått på orijen + rått, mest orijen sidan han er skrekkelig kresen og egentlig kun et tørrfôr, og lett kastar opp om han får andre ting. Han er forøvrig i god form, har ikkje merka nokon særleg endring frå yngre dagar anna enn stivare gange, og han har byrja å vokte meir på spøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leveren er nok skadet av stoffskiftesykdommen hans, og vil aldri bli frisk igjen. Jeg ville gitt Mariatistel (Milk Thistle) som hjelper leveren å rense ut avfallstoffer. Jeg ville også sjekket nyrefunksjonen ved neste testing, om de fungerer godt har du mer tid enn om de også er påvirket.

Lavprotein trenger ikke nødvendigvis være det rette for han, det kommer helt an på albuminnivået hans, er det høyt bør man senke proteinnivået, er det lavt bør man derimot øke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han blir nok aldri bra igjen, me har i grunn venta på at han skulle få bivirkningar av alle medisinane, er difor me har bedt om utvida blodprøver når dei først tar prøver. Det var kun høge leververdier etter det eg forstod, og var pga dei me gjekk inn og fekk røntgen. Han går og på hjertemedisin og vanndrivande, og hjertet har betre form/størrelse no enn i fjor ved siste røntgen faktisk, men det er nok berre eit spørsmål om tid.

Mariatistel skal eg prøve å få tak i, takk!

Albuminnivået veit eg ingenting om, er det sannsynleg at dei testa det og då dei tok blodprøva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider