Nemz Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Hei. Jeg er ny her med prøver meg på ett spørsmål. Jeg har en griffon malteser gutt på 4 måneder. Jeg fikk aldri sett griffon moren hans så henne vet jeg ikke hvor stor er. Malteser pappaen er på nesten 3 kg. Nå veier min lille gutt 2 kg. Er det noen som har noen peiling på hvor mye tørrfor han skal ha? Det er jo utifra voksen vekt og jeg har ingen anelse på hva voksen vekten blir. Matleseren blir jo opp til 3 kg. Griffon opp til 6 kg. Nå forer jeg får 4 kg voksenvekt. Hvem voksenvekt hadde dere gått ut ifra? Er jo redd han både får for mye og for lite mat. Overvekt / undervekt er jo ikke positivt. Oppdretter kan jeg ikke få tak i da jeg ikke har tlf nr. Fikk bare kontaktet henne på finn.no. Å der jeg hentet han bor de ikke. Det var litt merkelig opplegg ja. Men for en vakker og snill valp jeg fikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Jeg hadde nok lagt meg en plass i mellom de 2, feks 4 kg, så forer du ut i fra det en stund og justerer opp eller ned etter behov, og det ser du jo på hunden, om den holder vekta, går ned i vekt eller opp i vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Tja for etter hod du. Altså se og ta på valpen når den står og ser rett fram. Da skal du kunne jkenne ribbeina men ikke være innsøkk mellom dem og valpen bør helelr ikke være for tykk. Det står også villedning på nett ut fra den vekten valpen har nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemz Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Tusen takk for svar Da får jeg bare "kjenne meg frem" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts