Tinkie Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Ja, da tror jeg jammen ikke det skjer noe mer spennende i dag, så da får dere dagens EFIT. Tror jeg klarte det sånn noenlunde, hvertfall. Det har vært en skrekkelig begivenhetsløs dag, så halvparten av bildene er fra samme hjørne i sofaen... Startet dagen rundt kl 8, lå på senga og sjekket nettaviser og leste tegneserier Rundt 9 har jeg stått opp, og pus viser at han har blitt tøff og husvarm og sitter og kikker ut vinduet. Klokka 10 øver jeg på venstrehånden på et pianostykke Klokka 11 ligger begge bølledyrene mine og sover sammen med meg i sofaen. Klokka 12 tenker jeg at jeg skal børste Kuro, som har begynt å røyte. Jeg er imponert, hadde jeg bare tatt vare på dette her kunne jeg ha strikket meg en helt ny hund. Klokka 13 har yngstesøster tatt over sofaplassen til dyra Klokka 14 er begge søstrene i stua, så da får dere bilde av den andre, som sitter og ser Pretty Little Liars og klager samtidig over at det er dååårlig. Klokka 15 er jeg på sonen og ser på Doctor Who, mens pus ligger i sofaen Klokka 16 spiller jeg mer piano, denne gangen fra akkorder slik at jeg kan synge med Klokka 17 gikk jeg ut på tur med Siri Eveline - her glemte jeg helt bort å ta bilder, så jeg stjeler hemningsløst fra henne Klokka 18 er vi fortsatt ute på tur. Klokka 19 hjelper jeg mamma med å lage middag (nei, jeg hadde ikke ajax i maten ) Klokka 20 skal jeg vaske drittbikkja - gjett hvem som rullet seg i hestebæsj på tur nemlig... Og så bonusbilde av våt og misfornøyd bølle Se så mange svarte hårballer på veggene og gulvet. Klokka 21: Dødsgodtesjuk. Meeen spiser stangselleri istedet Lillesøster hadde lyst til å være med på et EFIT-bilde til... Og nå sitter vi og ser på Ylvis, og jeg regner med at jeg går og legger meg snart. Jeg haaaar så lyst på potetgull, som lillesøster fant fram, posen ligger halvfull ved siden av meg nå. Jaja. Typisk dag hvor jeg ikke har noe å gjøre her. 9 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Det går jo ikke an å ha potetgull urørt i en skuff Og herregud som den hunden røyter da Chill dag får man si!!! Siter
Gjest Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Og jeg som akkurat har tømt en potetgullpose Siter
Tinkie Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Det går jo ikke an å ha potetgull urørt i en skuff Og herregud som den hunden røyter da Chill dag får man si!! Ja, altså, vi LEKER ikke røyteperiode. Siter
Aslan Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Her har vi også tømt potetgull fra helga OG spist ferdigpizza (vi maler, kan vi jo unnskylde oss med....) Men det jeg skulle si var WOW, så MANN Kuro har blitt! 1 Siter
borderen Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Haha! Det så ut som en slækk dag... digg. Jeg hadde ikke klart å spise stangseleri (urk) om jeg hadde hatt pottis i skuffen! 1 Siter
Anemone Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Åh, det så ut som en deilig avslappende dag (Og så har jeg aldri sett maken til røyting....) Siter
Mollymor Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Hehe, morsom søster... og fine røytehunden! Siter
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Herregud så mye hår fra shibaen Og pene pusen! Og SÅ mye potetgull i skuffen og du endte med stangselleri. Damn, you got self control woman! 1 Siter
Tinkie Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Herregud så mye hår fra shibaen Og pene pusen! Og SÅ mye potetgull i skuffen og du endte med stangselleri. Damn, you got self control woman! Har visst gått ned en kilo til, sa vekta i dag morges. Da var jeg veeldig glad jeg klarte å ikke spise noe i går. Nå er jeg halvveis dit jeg vil igjen! Siter
Recommended Posts