Guest bikkje1 Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Hva burde jeg ta med meg når Simba skal på kennel? Det jeg har tenkt på er: - fôr - fleecetepper til å ligge på - dentastix til kveldene - tyggebein - leke - ogggg noe som lukter meg Og er det noe jeg burde oppklare med kennelen når vi er der osv..? Siter
Artemis Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Jeg sender hunden alene jeg. Leverer ikke med halsbånd en gang. Edit: Tar selvsagt med vaksinasjonskort. Siter
Ingvild Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Vaksinasjonskort Fleecetepper e.l. - ikke ta med den dyreste og fineste senga, det er greit å bruke noe som kan kastes eller tåler en vask etter oppholdet (det lukter litt mer hund i en kennel enn hjemme i stua) Halsbånd + kobbel En tauknute e.l. kan være greit å sende med Fôr pleier kennelen selv å ordne med som oftest (alle de kennelene vi har brukt i alle fall, med mindre man betaler et lite tillegg for å gi noe annet). Siter
Malamuten Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Jeg bruker og sende med seng (eller tilsvarende; tepper/bur etc) og tyggebein, dekken om vær og hund tilsier at man trenger det og halsbånd/kobbel. Vaksinasjonskort må som regel også med, og forsikringsbevis, om du har det, i tilfelle det skulle skje noe. Siter
Guest bikkje1 Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Okai, takk! Eget fôr må vi ha med siden han får veldig dårlig mage av å bytte fôr. Siter
Marthe Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Hør med kennelen hva de ønsker at du har med Etter å ha jobbet på kennel i noen år, så har jeg lært at det svarer seg å gi med minst mulig. Mye av det forsvinner, og mye blir ødelagt I hvert fall hvis de står med andre hunder 1 Siter
Margrete Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Mine fikk i dag med seg halsbånd og ett løfte om at jeg kom tilbake 2 Siter
Krilo Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Når Leo skal på kennel om et par uker kommer vi til å sende med fór siden han er sær, senga hans og halsbånd og kobbel Siter
Nowisclee Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Der jeg jobbet i tre år ville vi helst kun ha hunden og et halsbånd, fremvist vaksinasjonskort, og eventuelt eget fôr hvis hunden gikk på spesiell diett. Minst mulig. Kenneler skal eeegentlig ikke ta imot hundens egne tepper/senger mener jeg å huske, sånn med tanke på smitte osv. Siter
Caroline Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Hør med kennelen hva de ønsker at du har med Etter å ha jobbet på kennel i noen år, så har jeg lært at det svarer seg å gi med minst mulig. Mye av det forsvinner, og mye blir ødelagt I hvert fall hvis de står med andre hunder Signerer den. Spesielt i høysesong kan det fort bli kaos når hundene har mye utstyr med seg. Siter
Recommended Posts