Fillerya Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2006 Noen som har noen gode råd hvordan man får til en pen labbeklipp? Får ikke helt til. Blir hakkete og skjevt, tar litt mye eller litt for lite. Vil ha en pen rund form på labben, men blir aldri slik jeg vil ha det! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2006 Det jeg pleier å gjøre: løft opp labben slik at putene kommer opp, så klipper du alt som stikker ut som lange fjoner rundt hele poten. Da pleier det å bli ganske rundt form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2006 Hvis det er helt nede med labben du mener så er det beste iallefall på dvergschnauzer å få hunden til å stå godt på foten forså å klippe rundt slik det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2006 prøv å bruk effileringssaks hvis det er masse pels..dermed kan du klippen en del og det blir ikke hakkete.. det jeg gjør er å legge hunden i fanget og så klippe rundt, så stiller jeg henne på bord og gjevner det som er hakkete og evt går over med effileringssaks på selve beinet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar