Monica123 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 (endret) Noen som kan sjekke hvor mange sheltier det er og hvor mange lundehunder? Glem det fant det Endret 17. Oktober 2013 av Monica123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Har du fått startnr til søndagen? Ja - til alle fire. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 28. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Dobbelpost - sorry... Men jeg vil bare si at jeg er veldig glad det ikke var Herning DENNE helgen, jeg - for et vær de har der nede! Er samtidig veeeldig glad for at jeg ikke har bestilt ferge nedover på fredagen, det kan nok bli ganske gyngete.. (Blir sjøsyk bare av tanken på å bare være i nærheten av en ferge, jeg). Håper for de som har bestilt fergetur at fergene går som planlagt i alle fall. Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg tenkte akkurat på det samme, da jeg så på nyhetene! Jeg har vannskrekk fra før av, liksom, jeg tror noen måtte ha dopet meg ned for å få meg ombord Larvikferga. Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å kjøre brua nå heller. Det verste er jo at utstillingsfolket er så gale at de drar uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Har meldt på en hel bøling. Så får vi se om vi egentlig bare kunne holdt oss hjemme. Dommerbytte lørdagen, finsk dommer. Og vi snakker ikke noe om båt...*grøss* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg tenkte akkurat på det samme, da jeg så på nyhetene! Jeg har vannskrekk fra før av, liksom, jeg tror noen måtte ha dopet meg ned for å få meg ombord Larvikferga. Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å kjøre brua nå heller. Det verste er jo at utstillingsfolket er så gale at de drar uansett. Det ser ut som om vi får prøvd ut alt av regntøy til hundene i alle fall.. Og ja, å kjøre over brua når det blåser "litt" er IKKE kult det heller. Har kjørt over der når det har vært stengt for større lastebiler pga vind - og med en høy varebil kjentes det veeeldig godt at det blåste, ja! Dritekkelt! Får laste bilen tungt, tenker jeg... (Som om dèt ikke allerede er åpenbart at den blir, med utst.utstyr for 6 hunder og to mennesker). Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Dobbelpost - sorry... Men jeg vil bare si at jeg er veldig glad det ikke var Herning DENNE helgen, jeg - for et vær de har der nede! Er samtidig veeeldig glad for at jeg ikke har bestilt ferge nedover på fredagen, det kan nok bli ganske gyngete.. (Blir sjøsyk bare av tanken på å bare være i nærheten av en ferge, jeg). Håper for de som har bestilt fergetur at fergene går som planlagt i alle fall. Susanne Å nei... Det er ikke bra. Jeg skal være med som selskapsdame med ei fra Freestyle landslaget, og vi reiser fredag morgen... Og jeg blir så sjøsyk.. Nå gleder jeg meg skikkelig Er det noen sjanse for at været blir bedre tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Er samtidig veeeldig glad for at jeg ikke har bestilt ferge nedover på fredagen, det kan nok bli ganske gyngete.. (Blir sjøsyk bare av tanken på å bare være i nærheten av en ferge, jeg). En av årsakene til at jeg kvier meg for å dra ned dit på denne tida av året... jeg blir så lett sjøsyk at jeg ikke engang har lyst til å sette meg i en robåt liksom . Det ser ut som om vi får prøvd ut alt av regntøy til hundene i alle fall.. Og ja, å kjøre over brua når det blåser "litt" er IKKE kult det heller. Har kjørt over der når det har vært stengt for større lastebiler pga vind - og med en høy varebil kjentes det veeeldig godt at det blåste, ja! Dritekkelt! Ok - rar quote, men.... Jeg kjørte også over brua en gang den var stengt for tunge kjøretøy - og herregud så redd jeg var. Blåholdt i rattet for at bilen ikke skulle vrenge seg feil vei, og det gikk i maks 50 km/t... for et mareritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg lå på gulvet sist vi kjørte over, da var det mer eller mindre vindstille.... Glad jeg ikke skal nedover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg må bare velge å tru at yr.no har rett jeg ang vindvarselet for helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Og da ligger det ute info om hvor mange som stiller i hver klasse i alle raser - HER. Spennende! Susanne 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Hva betyr egentlig BAK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Jeg må bare velge å tru at yr.no har rett jeg ang vindvarselet for helga Skal dere kjøre rundt eller ta båt? Du skal holde storesøster oppdatert altså, slik at jeg veit dere kommer trygt fram! 3 JK-hanner på lørdagen, og 4 på søndagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Hva betyr egentlig BAK? Babyklasse tror eg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Babyklasse tror eg? Åkei, takk Shit pommes frites.... Bare 3 JK hannhund på søndagen... Nå ble jeg litt stressa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 (endret) Uhm.. Lørdag er det fler stabijer enn springere, hva i alle dager? Edit: BEGGE dager er det fler stabijer enn springere. Dette er jo utruleg. Endret 30. Oktober 2013 av Jankaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 7 lundehunder begge dager totalt 7 stk hver dag og kun ei tispe resten hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Skulle ønske Yodel skulle nedover, hun skylder meg en livestream via skype Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Live streaming http://www.dkk.dk/side.asp?ID=2030 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Åkei, takk Shit pommes frites.... Bare 3 JK hannhund på søndagen... Nå ble jeg litt stressa Jesper, Willy & ... hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Jesper, Willy & ... hmm... Har du også med en juniorhann?! Herregud, nå blir jeg iallefall stressa. Får håpe det står en mellom oss som er enda dårligere på å stille ut enn meg så jeg ikke ser helt håpløs ut ved siden av deg som er så erfaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Har du også med en juniorhann?! Herregud, nå blir jeg iallefall stressa. Får håpe det står en mellom oss som er enda dårligere på å stille ut enn meg så jeg ikke ser helt håpløs ut ved siden av deg som er så erfaren Pøh - du klarte deg jo dritbra på rasetreffet - jeg brukte deg til og med som eksempel i bladet Er Mette som stiller Willy selv - Jeg har juniortispe jeg (Bolla) --- heheheh , der skal du se katastrofe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Live streaming http://www.dkk.dk/side.asp?ID=2030 Hallooo, det der er fra storeringen, jeg snakket rasebedømmelser her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Ops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Uhm.. Lørdag er det fler stabijer enn springere, hva i alle dager? Edit: BEGGE dager er det fler stabijer enn springere. Dette er jo utruleg. Og SHIT hvorfor er ikke jeg der med min junior og veteran??? 0 i klassen som stiller på Dansk Vinner på søndagen... sukk. Jaja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts