S.S.P Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Hei Jeg bor ved Svinesund og jeg begynner å gå lei turstiene vi har i nærheten da de ikke er de mest spennende. så jeg leter etter nye steder, men jeg er ikke så kjent i og rundt verken Halden eller Strömstad. Jeg vet ikke om noen andre her er det heller, men er jo lov å håpe Hvis noen vet om noen både korte og lange turer så si gjerne i fra De kan være litt lengre unna enn akkurat Halden også, bare det ikke er veldig langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderdog Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Oi, det er så mange turer å velge blant. Skog, sjø, oppogned eller by.. Rundt kjeøya og dragonkullen er jo noen. Haldenmarka har enormt mange turstier, må nesten spesifisere hva du er ute etter. Festningen eller kyststien? F. Nansen hotell i de dype skoger? Osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Kjenner ikke området noe særlig men anbefaler å bruke ut.no På ut.no kan du søke på alle turer i ett stort område. Både små og store tur løyper og sier dukker opp Finnes også som app Den er genial uts forslag til turer i Halden kommune og omegn http://ut.no/sted/507648#filter=all&page=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts