SiriEveline Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Idag dro jeg for å møte Monica123 og Tindra, og selvom valpene fortsatt er i magen så må vi jo kalle det valpetreff! Særlig siden kortisen Kiara dukket opp etterhvert og Tetris fikk virkelig herja. Disse sheltiedamene så nemlig ifra når han prøvde å kjekke seg litt. Tetris lurer på hva Saeta driver med Ser ut som en ungdom allerede Vakringen Saeta Hilser pent på den gravide da Mens han mener Saeta bare kan angripes Og kommer dermed fort tilbake Vakre Tindra Yey, en annen valp Jeg var helt sikker på at det var to kortiser, men tohodet kortis er kanskje noe av det samme Ædda bædda! Kom å ta meg Fåkke tak i! Pust i bakken Varer dog ikke så lenge Fine Kiara Grr... ...JAFS! Kræsj! Sjekk de tenna! Kiara har også tenner 5 Siter
Heidihj Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Fine bilder! Tetris er så søt 1 Siter
Stine Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Du tar så fine bilder! Vakre hunder og 1 Siter
SiriEveline Skrevet 18. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2013 Tuusen takk Siter
AnnChristin Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Så søte de er! Skulle nesten sniki meg opp med Lupin, han trenger å herje med noen på egen anlder ^^, 1 Siter
Monica123 Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Takk for noen koselige timer selv om frøken gammel og frøken gravid kanskje ikke var de kuleste hundene i dag 1 Siter
SiriEveline Skrevet 19. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2013 Takk for noen koselige timer selv om frøken gammel og frøken gravid kanskje ikke var de kuleste hundene i dag Det var kjempefin trening det, for å lære at ikke alle hunder vil herje Han fikk jo nok herjing etterpå Siter
ToneS Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Flotte bilder av vakre hunder! Jeg er sikkelig forelsket i Saeta altså 1 Siter
Recommended Posts