Finken Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Jeg registrerte meg her med "blandinger", men de er renrasede. Foreløpig vil jeg ikke si hva slags rase jeg har, av ulike grunner. Det får komme senere. Har to hannhunder, Santeri og Tapio. 2 og 5 år. Har hatt flere hunder tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Jeg registrerte meg her med "blandinger", men de er renrasede. Foreløpig vil jeg ikke si hva slags rase jeg har, av ulike grunner. Det får komme senere. Har to hannhunder, Santeri og Tapio. 2 og 5 år. Har hatt flere hunder tidligere. Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 No finsk tilknytning her? Med tanke på navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Hehe, JEG er av finsk avstamning, begge mine oldeforeldre. Men ikke hundene, om du tenkte på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Hehe, JEG er av finsk avstamning, begge mine oldeforeldre. Men ikke hundene, om du tenkte på det Japp! Var deg jeg tenkte på. Finske navn er jo ofte litt vanskelige å uttale for nordmenn så da blir det jo fort litt for de "spesielt interesserte". Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts