ka9n4ever Skrevet 12. September 2013 Rapporter Skrevet 12. September 2013 Hei. Jeg tenker på å kanskje skaffe meg en Malle når tiden er inne. Så i mellomtiden tenker jeg at jeg vil sette meg inn i hvordan rasen er, sånn at jeg vet så mye som mulig når tiden er inne. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har malle og hva dere evt. bruker den til? Hvordan er hunden i temperament? Er det en rase du ville anbefalt? Hvor har du fått hunden, og anbefaler du den oppdretteren? Kan godt sende PM På forhånd takk Siter
Guest Bruv Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Her er noen gamle malletråder, finner kanskje noe nyttig der. Bruksschæfer VS Malle - Rasevalg - Hundesonen.no Hund til lydighet, spor, ag o.l (kelpie, malle, hollender ... Malle? Belger? Kelpie? - Rasevalg - Hundesonen.no Groenendal vs. malle - Hundeprat - Hundesonen.no Malinois - Hundeprat - Hundesonen.no Tervueren VS Malinois - Rasevalg - Hundesonen.no Siter
Marthe Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Hei. Jeg tenker på å kanskje skaffe meg en Malle når tiden er inne. Så i mellomtiden tenker jeg at jeg vil sette meg inn i hvordan rasen er, sånn at jeg vet så mye som mulig når tiden er inne. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har malle og hva dere evt. bruker den til? Hvordan er hunden i temperament? Er det en rase du ville anbefalt? Hvor har du fått hunden, og anbefaler du den oppdretteren? Kan godt sende PM På forhånd takk Hei Bor du i Haugesund, så bor du maks 10 min unna meg. I vår treningsgruppe så er det seks maller, så du kan få hilse på noen her i området, samt få info 3 Siter
Recommended Posts