Titovn Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Vel, da har du ikke gjort leksene dine. Kanskje ett klikkerkurs faller mer i smak? Eller trening av service og førerhunder? Jeg sa ikke at de virker uprofesjonelle eller noe, bare at jeg fikk litt blanda følelser når jeg så hjemmesiden, og det var nok fordi den rett og slett var slitsom Og ja, en hjemmeside gjør veldig mye inntrykk på meg, ser den ikke så bra ut heller så tenker jeg mitt om det. Men når det er sagt så leste jeg jo litt på siden og ut i fra teksten virket det om noe alright - derfor litt blanda. Og klarte å snappe til meg noe om "Hundeskolen Veiviseren", men sadly rakk jeg ikke google mer fordi jeg måtte ut et ærend! Så takk for link til den siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Ser ut som det er flere enn postmannen som får kjenne på mallekjeftene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Syns det var vittig jeg Spesielt da han gikk fra aaaaauauauaua, og rett til sang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Så det ikke men NRK har også fulgt etter med noe av det samme i "Norges tøffeste".. Vet ikke helt om jeg fortsatt er likegyldig til dette om det blir en ny jackass trend. Noen som så det? Ser bare det ligger på nrk.no. http://tv.nrk.no/serie/norges-toeffeste/dmpf71007113/sesong-1/episode-1#t=27m22s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Jeg synes ikke dette har noe med underholdning å gjøre. Det er ikke slik at hele folket i norge er hundeelskere... Skal de bruke sånn til underholdning, så synes jeg det er bedre at de bruker politihunder som allerede er synlig i samfunnet, og folk "godtar" at de hundene biter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts