Mari Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Selger Fydas weightpull sele. Fyda var en relativt liten amerikansk bulldog på ca 30 kilo. Den har blitt brukt men har ingen slitasje, den duger og vel så det. Endel hår på den, det må jeg bare beklage. Den er heller ikke gullende ren, men jeg tør ikke vaske den i maskin. Og håndvask av wp-sele er jeg for lat til, men kan nok overtales av en som spør pent. Jeg har vært veldig fornøyd med selen. Sorry crappy mobilbilder. Jeg har forsøkt å ta mål av de vitale delene, slik at dere kan finne ut om selen passer. Bare be om fler mål eller bedre bilder ved behov, det er ikke noe problem. Selges 350 kroner. Hører til bildet over: Merke og grad av skitt Hører til bildet over Litt for stor for Putle dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Regner med at den er for liten for en malamute på 30 kg? Fyda var vel mye mer kompakt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Hvor tenker du den er for liten? For kort? Jeg er usikker egentlig. Fyda var nok mye mer kompakt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Tenkte for kort ja Jeg ble veldig usikker nå jeg og. For halsåpningen og brystet er vel stort nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Tenkte for kort ja Jeg ble veldig usikker nå jeg og. For halsåpningen og brystet er vel stort nok vil jeg tro? Ja, det vil jeg tro. Fyda hadde ikke det største klumpehodet til bulldog å være. Kjipt at det ikke går an å prøve den på! Det er 75 cm fra bunnen av halsen til pinnen, hjelper det deg? Fant et gammelt bilde av Fyda med den på. Hun hadde god klarering til pinnen altså. Her henger den rett ned bak henne og det er mye å gå på. Vanskelig å si altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Jeg som trodde du ville kjøpe Odin sin til Putle! Skulle kjøpt den om jeg hadde trodd Kovu hadde giddet, men tror ikke det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Jeg som trodde du ville kjøpe Odin sin til Putle! Skulle kjøpt den om jeg hadde trodd Kovu hadde giddet, men tror ikke det dessverre. Damn! Jeg visste ikke at den skulle selges. Men jeg har bestilt til Putle, og den burde ha vært her by now. Hrmf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Den ser jo stor nok ut igrunn. Jeg har ikke monstermutter heller Kanskje jeg bare skal kjøpe? Hvor mye tror du porto kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Den ser jo stor nok ut igrunn. Jeg har ikke monstermutter heller Kanskje jeg bare skal kjøpe? Hvor mye tror du porto kommer på? Litt ugunstige mål, og ikke minst vanskelig å få manipulert noe særlig til tross for at jeg vanligvis er en champ på sånt. Kommer nok ikke unna Norgespakke. Det koster 140,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Hvis det hjelper skal jeg til Trheim om to uker og kan ta med selen til Oslo (28. sept +3 dager). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Hvis det hjelper skal jeg til Trheim om to uker og kan ta med selen til Oslo (28. sept +3 dager). Det hadde vært helt supert om du ville det! Om det er ok for Mari å vente til da? Kan overføre penger før det såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Ikke noe problem for meg! Jeg bare digger the sonen spirit jeg. Supert at du stiller opp, Simira. Gi meg et lite varsko når det begynner å nærme seg da, jeg er en mester på å glemme slikt nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts