Krøllat Skrevet 5. September 2013 Rapporter Share Skrevet 5. September 2013 Min 4,5 mnd ganle bichon frise valp har knekt en hjørnetann i underkjeven. Oppdaget det plutselig ikveld, mulig hun har tygget for hardt på et tyggebein. Er dette noe jeg burde ringe veterinæren om? Eller bør jeg slå meg til ro med at det er en melketann som vil skiftes ut snart uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 5. September 2013 Rapporter Share Skrevet 5. September 2013 Ser du nerven i tanna? har hun vondt? spiser hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krøllat Skrevet 5. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2013 Tanna er påtur å felles. Helt løs men ikke knekt, så bare slik ut. Fikk panikk og postet temaet her, men den er ikke knekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts