MaritaS Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Sødag og greier I dag sov vi helt til klokka 10:30-ish og våknet av at denne lille saken ville sove i mellom oss: 11:30 gjør jeg meg klar til å gå tur. Dyra er så klare at de nærmest hopper ut av verandran: 12:30, møtte helt tilfeldigvis søsteren min på Frognerseteren hvor de skulle spise lunsj. Så da fikk jeg være med på bildet: 13:30-ish er vi endelig på tur: Sånn rundt klokka 14 lekte vi ved et vann og gutta fikk løpe litt tulling rundt i skogen (men da var jeg for fokusert til å ta bilde): Kanskje i 15 tiden var vi på Ullevollseter hvor vi tok en liten pause: Rundt 16?? Var vi på vei ned mot Sognsvann: Vi var nesten fremme sånn i 17-tiden: 18:30 hadde vi kommet oss helt til Majorstua og ventet på Linje 1 hjem til Slemdal: 19:30-ish oppdaga jeg hvor ekstremt sulten jeg var, men siden typen ikke var hjemme enda måtte jeg vente med å spise middag, så da ble det cottage cheese med syltetøy.. namnam: 20:30 får jeg Vegard til å ta et bilde av meg og Kuma som begge er gode og slitne. Resten av kvelden går med på å se gamle episoder av The Office <3 8 Siter
Cattn Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Koselig dag! Men siste bildet er det IKEA kart lerretet? *ønske seg* 1 Siter
lucy Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Fin dag så ut som en lang og deilig tur! Siter
Aslan Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Fin dag altså! Var på Ullevålseter i sommer, var egentlig veldig fint der Du har to fine japanere! Siter
Tabris Skrevet 3. September 2013 Rapporter Skrevet 3. September 2013 Herlige hunder, og så ut som en virkelig godtur. Siter
Anemone Skrevet 3. September 2013 Rapporter Skrevet 3. September 2013 Å! De hundene har jeg jo truffet i Tromsø 1 Siter
MaritaS Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2013 Å! De hundene har jeg jo truffet i Tromsø Heeey, så artig Vi er der jul og sommer på ferie. Til alle sammen: Tusen takk for fine kommentarer Siter
Anemone Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Heeey, så artig Vi er der jul og sommer på ferie. Til alle sammen: Tusen takk for fine kommentarer Tror jeg har truffet dem med moren din(?), shibaen flere ganger og akitaen en gang sammen med shibaen. Hunden min er usedvanlig glad i shibaer, og din er visst en av favorittene Siter
MaritaS Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Vent litt... er det hunden din som heter Mona? I så fall har modern nevnt dere et par ganger (det har hun sikkert om dere er noen andre også, men da har jeg ikke kobla rett) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.