Gå til innhold
Hundesonen.no

Pippins EFIT 1.september 2013

Recommended Posts

Skrevet

En særdeeeeles slapp dag..! Men gud det var godt, når man har vært sliten i det siste..

Våknet kl. 09.. NOPE:. vi skal ikke stå opp enda! :P

IMG_3598_zpsa6875046.jpg

10: OK da.. Sove litt lengre..

IMG_3599_zpsc7a22542.jpg

11: Null problem for tøtta

IMG_3600_zps7a301201.jpg

12: På tide å komme seg ut av senga :whistle: Sjekker ut litt anatomi og diverse

IMG_3601_zps1bc72bec.jpg

13: Anime..! Attack on Titan.. Ganske så grotesk og fæl...

IMG_3602_zps1175c571.jpg

14: Henge opp klesvask! Særdeles spennende...

IMG_3603_zpsb4ec6b30.jpg

15: Har ryddet pulten.. Den så ikke ut..! Men nå ern fin!

IMG_3604_zps66f5f013.jpg

16: Vi er ute på tuuuur

IMG_3607_zps2e3bc562.jpg

IMG_3609_zps21abb7f9.jpg

17: Fortsatt ute på tuuuur

IMG_3610_zps856f381c.jpg

18: Snart hjemme!

IMG_3611_zps59cbbe6f.jpg

19: Dyret får litt søndagssnacks! En dyrefot..

IMG_3612_zps641a186a.jpg

20: Jeg og! Bakt potet og Rise of the Guardians. Morsom film!

IMG_3617_zpsc62ae762.jpg

21ish: Alt for Norge! :D

IMG_3618_zps933cccef.jpg

Mens Mana koser seg med no godt igjen..Er det helg så er det helg!

IMG_3619_zpsff43bc68.jpg

22: PÅ tide at kreativiteten får flyte..

IMG_3622_zpsb2305e8e.jpg

23: Holder fortsatt på.. Går litt treigt med diverse distraksjoner gitt!

IMG_3623_zps7d520a5c.jpg

00.00: Så går man over hele driten med blekk

IMG_3625_zps21aefac7.jpg

Har ingen planer om å legge meg enda nei... :lol:

• Like 8
Skrevet

Så koselig! Du er veldig flink til å tegne :)

Takk :)

Så ut som en herlig søndag. Og flink å tegne, ja! Derfor du studerer anatomi og kroppspråk? :)

Takktakk :) Japp! Jeg har ikke vært så flink til å lære meg det mest grunnleggende når det kommer til det å tegne mennesker (fordi det har vært så kjedeliiiig :P ).. Men nå har jeg tatt meg sammen og skal læremeg muskler, positurer, forkortning, perspektiv og alt.. Så jeg faktisk kommer meg videre :)

Hihi, likte morgen-Mana :D Det er noe med morgentrøtte polarhunder :lol:

Hahaa i know! Først var hun sånn... "Joo.. KOM... la oss stå opp... *skule på*" Men så bare hoppa hu oppi senga og snorka videre :P

Du vet hundeholdet tar litt oberhånd når.. du henger opp bæsjepose med klesvasken? :lol:

Hææææh? Skjønner ikke hva du prater om :lol: Er det ikke normalt å vaske bæsjeposene etter bruk da? :teehe: Finner minst 2 bæsjeposer i maskine hver gang jeg vakser klær jeg :whistle:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...