pippin Skrevet 1. September 2013 Rapporter Skrevet 1. September 2013 En særdeeeeles slapp dag..! Men gud det var godt, når man har vært sliten i det siste.. Våknet kl. 09.. NOPE:. vi skal ikke stå opp enda! 10: OK da.. Sove litt lengre.. 11: Null problem for tøtta 12: På tide å komme seg ut av senga Sjekker ut litt anatomi og diverse 13: Anime..! Attack on Titan.. Ganske så grotesk og fæl... 14: Henge opp klesvask! Særdeles spennende... 15: Har ryddet pulten.. Den så ikke ut..! Men nå ern fin! 16: Vi er ute på tuuuur 17: Fortsatt ute på tuuuur 18: Snart hjemme! 19: Dyret får litt søndagssnacks! En dyrefot.. 20: Jeg og! Bakt potet og Rise of the Guardians. Morsom film! 21ish: Alt for Norge! Mens Mana koser seg med no godt igjen..Er det helg så er det helg! 22: PÅ tide at kreativiteten får flyte.. 23: Holder fortsatt på.. Går litt treigt med diverse distraksjoner gitt! 00.00: Så går man over hele driten med blekk Har ingen planer om å legge meg enda nei... 8 Siter
pippin Skrevet 1. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2013 Mys-söndag Veldig! trengte det Siter
Anemone Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Så koselig! Du er veldig flink til å tegne Siter
Tabris Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Så ut som en herlig søndag. Og flink å tegne, ja! Derfor du studerer anatomi og kroppspråk? Siter
Aslan Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Hihi, likte morgen-Mana Det er noe med morgentrøtte polarhunder Siter
Krilo Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Så koselig dag Mana er utrolig vakker! Siter
Guest Yellow Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Du vet hundeholdet tar litt overhånd når.. du henger opp bæsjepose med klesvasken? Siter
pippin Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2013 Så koselig! Du er veldig flink til å tegne Takk Så ut som en herlig søndag. Og flink å tegne, ja! Derfor du studerer anatomi og kroppspråk? Takktakk Japp! Jeg har ikke vært så flink til å lære meg det mest grunnleggende når det kommer til det å tegne mennesker (fordi det har vært så kjedeliiiig ).. Men nå har jeg tatt meg sammen og skal læremeg muskler, positurer, forkortning, perspektiv og alt.. Så jeg faktisk kommer meg videre Hihi, likte morgen-Mana Det er noe med morgentrøtte polarhunder Hahaa i know! Først var hun sånn... "Joo.. KOM... la oss stå opp... *skule på*" Men så bare hoppa hu oppi senga og snorka videre Du vet hundeholdet tar litt oberhånd når.. du henger opp bæsjepose med klesvasken? Hææææh? Skjønner ikke hva du prater om Er det ikke normalt å vaske bæsjeposene etter bruk da? Finner minst 2 bæsjeposer i maskine hver gang jeg vakser klær jeg Siter
Recommended Posts