Elisabeth00 Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har lyst til å gå MH med whippeten etterhvert. Noen som vet hvem jeg kan kontakte? Hvilken klubber og sånt? Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har lyst til å gå MH med whippeten etterhvert. Noen som vet hvem jeg kan kontakte? Hvilken klubber og sånt? er nok ingen som er i nærheten av oslo, om du mener rett området rundt. må nok kjøre noen timer i en eller annen retning ut på landet. Du kan se på terminlisten for andre prøver på nkk og velge mentalbeskrivelse. Siter
Elisabeth00 Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Takk! Var ikke klar over at det lå på NKK's sider. Siter
Helene Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Vær tidlig ute for å få plass. Det er flere klubber som avholder MH ved Gardemoen (Hauerseter) og på Oppegård, så så voldsomt langt ut av Oslogryta må du ikke. Siter
Elisabeth00 Skrevet 24. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2013 Takk for tips Vi har enda litt tid på oss, tenker utpå vinter/våren vil være en fin tid. Da er hun 14-16 mnd. Siter
Recommended Posts