Koxer Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Heisann Valpen vår (3mnd+3uker) har fått en skikkelig stygg ånde i det siste. Noe som kan minne om råtten fisk. Lurer på om dette kan være på grunn av tannfelling? Hun har ikke mistet noen tenner ennå, men det er vel ikke så langt unna? ser nemlig at noen nye tenner begynner å synes Og er det evt. noe man kan gjøre mot den grusomme ånden, eller ''må'' vi bare vente til det går over? Hun spiser forresten bare valpetørrfor fra purina pro plan. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Er det ikke tannfellinga så tipper jeg kjeksen. Den gjærer nok godt nedi der.. Siter
Guest Michellus Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Min fikk veldig dårlig ånde under tannfellingen. Ble helt fin igjen etter det (og er forsåvidt det enda) Siter
Koxer Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2013 Er det ikke tannfellinga så tipper jeg kjeksen. Den gjærer nok godt nedi der.. Tørrforet du refererer til? haha Denne ånden har dukket opp i løpet av den siste uka, og det stinker rett og slett råtten fisk.. ikke noe som minner om tørrfor i det hele tatt Siter
Koxer Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2013 Min fikk veldig dårlig ånde under tannfellingen. Ble helt fin igjen etter det (og er forsåvidt det enda) Åja, okei! Da tipper jeg det er det som er årsaken. Dårlig ånde kan vel i noen tilfeller tyde på sykdom? Hun virker frisk og rask ellers, så vi har egentlig avkreftet det selv Det er helt ubeskrivelig deilig å få en skikkelig tørrfisk-gjesp midt i fleisen Siter
Guest Michellus Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Åja, okei! Da tipper jeg det er det som er årsaken. Dårlig ånde kan vel i noen tilfeller tyde på sykdom? Hun virker frisk og rask ellers, så vi har egentlig avkreftet det selv Det er helt ubeskrivelig deilig å få en skikkelig tørrfisk-gjesp midt i fleisen Ugh, kjenner til disse herlige gjespene ja.. Ikke fullt så deilig Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Vanlig med dårlig ånde under tannfelling. Så tipper dere snart finner første tann 1 Siter
SandraNH Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Ikke sikkert de finner noen tann, min valp har mistet alle småtenna framme, (og det kom nye opp bare en dag etter) - men jeg har ikke sett snurten av ei tann.. Hun må vel ha svelgt dem alle Mi har ikke noe særlig dårlig ånde, men jeg oppdaget at hun var i tannfelling etter å ha luktet noe rart fra munnen hennes. Lukten minnet meg litt om blod, så da hadde hun vel akkurat mistet noen. Siter
Recommended Posts