yurij Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Noen som kjeder seg og vil prøve på å oversette dette : Гłомаłҫy ан меѕт кетемато. Гłомаłҫy ан ѡаљ кемҩнс. Гłомаłҫy ан ѡаљ кетемато. Гłомаłҫy δвесетіłе метłе кемҩнс. Гłомаłҫy тłі метłе, ан бłас некетемато. Гłосіьлі љевy, і гłосассі. Ҩјҩ! Вy гłоҩбліге о вy ансісер гемтłені. Siter
KristinR Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Ikke sjangs i havet Er det sjølkonstruert? Siter
Lola Pagola Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Men må man ikke ha en nøkkel? Eller noe å gå ut i fra? 1 Siter
yurij Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2013 Joh. Fant en Delang og har prøvd å oversette ord for ord men det er vanskelig. Tror det begynner med : Gå .. 38 meter syd, gå.......12,5m vest, gå..syd gå...vest og gå...nord. 1 Siter
Kokospaniel Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Skrevet 16. Juli 2016 Har du løst den mysteryen nå? Jeg tror noen mumla meg hvor den lå, men det hadde jo vært artig å finne ut hvordan... EEEhhh, lese logger før en spør Siter
yurij Skrevet 17. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2016 14 timer siden, Kokospaniel skrev: Har du løst den mysteryen nå? Jeg tror noen mumla meg hvor den lå, men det hadde jo vært artig å finne ut hvordan... EEEhhh, lese logger før en spør Klarte å oversette den til slutt , men # 2 har vi ikke fått til :/ Siter
Recommended Posts