CharlotteP Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Mitt navn er Charlotte, 23 år og hører til utenfor Bergen. Jeg har ønsket meg hund lenge men har dessverre ikke hatt mulighet til å ha hund. Men nå har muligheten kommet å jeg jakter på den perfekte hund for meg. Jeg har tenkt mye på omplasserings hund, så om du har noe erfaring med dette setter jeg pris på alle råd å tanker Siter
CharlotteP Skrevet 20. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg tenkte jeg kan jo kanskje dele et bilde av den herlige valpen som kom i hus! <3 Si hei til Emilio, eller Smiley som han også blir kalt :Grin: Her er han 9 uker gammel! Dette bilde tatt for et par dager siden! Nå er han blitt 3,5 måned å herreGUD jeg elsker han Siter
Alvira Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Så herlig Jeg har også alltid ønsket meg hund, og endelig fått valp i hus - han er 5 mnd nå Så, GRATULERER med å endelig ha fått valp i hus Siter
Recommended Posts