Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger leilighet i Bergen fra 1. oktober!


Anki
 Share

Recommended Posts

Hei mine kjære dyrevenner! Jeg trenger et sted å bo!

Som sikkert mange av dere har vært gjennom én eller flere ganger, er det så godt som umulig å få seg et sted å bo hvis man er så (u)heldig å ha latt noen på fire bein berike ens liv. Jeg er for øyeblikket midt i smørøyet av denne krisen.

Nå skal dere få høre:

Jeg er ei kristen, pålitelig jente på 23 år. Kommer fra Kristiansand, men er nå på jakt etter en lys og trivelig leilighet i Bergen som jeg kan leie på ubestemt tid. Begynner nemlig i 100% fast jobb på Dyreklinikken Sotra fra 21. oktober. Jeg røyker ikke, og drikker sjelden alkohol. Men er et utadvent og sosialt menneske som er glad i god mat og godt selskap. Er opptatt av å ha det rent og fint rundt meg. Over gjennomsnittet interresert i interiør - vil ta godt vare på den leiligheten jeg leier :) Er også en ivrig fotograf på fritiden, med egen hjemmeside: www.andreaimages.com.

Ønsker:

  • Lyst og trivelig
  • Minst ett soverom
  • Parkeringsmulighet
  • Eget bad med opplegg for vaskemaskin (evt tørketrommel)
  • Umøblert, men gjerne inkl. hvitevarer.
  • Ønsker å bo på vestsiden; Laksevåg eller Fyllingsdalen, men kan også vurdere å bo på Straume/Litle Sotra.
  • Ordentlig kjøkken med stekeovn og kokeplater (ikke hybelkomfyr/hybelkjøkken)
  • Maks 7000kr eller 7500kr inkl. kabel-tv og internett (8000kr inkl. kabel-tv, internett og strøm)

Som alle dere her inne, og de fleste i mitt yrke, trives jeg godt i selskap av de firbeinte. Har med andre ord to snille og veldig stille pusejenter (1 og 5 år) som blir med på flyttelasset. Har snudd døgnrytmen på begge to, så de er inne å sover om natta:) Dessverre gjør disse to herlighetene leilighetsjakten en del vanskeligere for meg.

Kan du gi 2 føtter og 8 poter ly for regnet? Jeg lover deg; du vil ikke angre! Vi er veldig snille alle tre:)
(Eller kjenner du noen som kan, eller kjenner noen som kjenner noen som kan, osv?)

Obs! Har drømt om hund siden jeg knapt kunne gå, så det idéelle er et sted som synes det bare ville vært koselig, men er det nok med to katter - så blir det sånn :) Blir sannsynligvis en Mudi, om noen lurte på det.

Vennlig hilsen Andrea, Trulte og Sofie (lillepus)

Ta kontakt på PM, i kommentarfeltet, eller på tlf 97091792.

post-5699-0-62830900-1376329437.jpg

post-5699-0-75447100-1376329448.jpg

post-5699-0-18273000-1376331700.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vet om et ledig rom i bokollektiv med tre andre som er ledig snart på Åstad. Kjenner hun som skal flytte og hun bodde der med to katter :) kjenner forsatt en igjen i kollektivet. De disponerer et stort hus. Send meg PM om du forsatt er på utkikk.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg var på leiemarkedet, men jeg tror kanskje kravene dine til leiligheten ikke helt går overens med pris?

Det med parkeringsmulighet kan kanskje mistolkes dithen at det må følge parkeringsplass med , men regner med du bare mener at det må gå ann å parkere i nærområdet? Og opplegg til vaskemaskin på badet; det betyr vel ikke at det ikke er greit med vaskekjeller? Det er ikke meningen å være negativ altså, bare hjelpsom :) Hvis du har formulert annonsene dine på samme mpte som her, så kanskje du kan prøve åmlegge ut på nytt med litt annerledes annonsetekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...