Gå til innhold
Hundesonen.no

Robur i Norge (Bergen)


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

I følge produsentens hjemmeside så skal de selge det på dyrebutikken på Oasen.

Takk for svar :D Her må det da være masse muligheter. Straume, Åsane og Oasen! Noen av de har det sikkert :)

Har vi NORDIC råfor i Bergen også? Hva er best av det og Vom og hundemat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D Her må det da være masse muligheter. Straume, Åsane og Oasen! Noen av de har det sikkert :)

Har vi NORDIC råfor i Bergen også? Hva er best av det og Vom og hundemat?

Jeg mener ganske sikkert at jeg har sett det på Oasen ihvertfall :)

Nordic råfor har jeg ikke hørt om.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D Her må det da være masse muligheter. Straume, Åsane og Oasen! Noen av de har det sikkert :)

Har vi NORDIC råfor i Bergen også? Hva er best av det og Vom og hundemat?

Jeg mener ganske sikkert at jeg har sett det på Oasen ihvertfall :)

Nordic råfor har jeg ikke hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D Her må det da være masse muligheter. Straume, Åsane og Oasen! Noen av de har det sikkert :)

Har vi NORDIC råfor i Bergen også? Hva er best av det og Vom og hundemat?

Nordic er svensk og så vidt jeg vet fins det ikke i Norge. Og om jeg husker rett så er det enten kokt eller inneholder endel korn. Men Nordic har ikke noe innholdsregister som jeg greier finne på siden.

Fant det:

Ikke kokt, men inneholder potet og gulerot. Noen av typene også hvetekli. Personlig hadde jeg gått for V&H som ett suplemang til tørför.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordic er svensk og så vidt jeg vet fins det ikke i Norge. Og om jeg husker rett så er det enten kokt eller inneholder endel korn. Men Nordic har ikke noe innholdsregister som jeg greier finne på siden.

Fant det:

Ikke kokt, men inneholder potet og gulerot. Noen av typene også hvetekli. Personlig hadde jeg gått for V&H som ett suplemang til tørför.

Takk for svar :) Da gjør jeg nok det. Oppdretter skrev at man kunne bruke V&H også, så jeg regner med det ikke er noe problem. Jeg ble bare nysgjerrig på om vi hadde det merket hun foret med nå i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da gjør jeg nok det. Oppdretter skrev at man kunne bruke V&H også, så jeg regner med det ikke er noe problem. Jeg ble bare nysgjerrig på om vi hadde det merket hun foret med nå i Norge.

Oppdretteren föret iallefall V&H før, men er nå sponset av Nordic. Det følger litt anbefalings forpliktelser med sponsing ;)

Ellers tror jeg det er ganske likt för sett bort fra grønnsakene og kli i Nordic, men ikke alle typene har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren föret iallefall V&H før, men er nå sponset av Nordic. Det følger litt anbefalings forpliktelser med sponsing ;)

Ellers tror jeg det er ganske likt för sett bort fra grønnsakene og kli i Nordic, men ikke alle typene har det.

Hehe, det er sant. Men hun skrev ihvertfall at V&H også kunne brukes :) Men greit å vite at det er ganske likt for :) Blondie har fått litt V&H i det siste og fungerer fint på dette, så greit at de kan spise det samme.

Det Nordic fôret tror jeg de har på buddy CC vest på Lysaker, men det hjelper jo deg lite... :(

Nei, det gjør det nok ikke :/ Men V&H skal visst funke bra det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...