Mollymor Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Jeg leter etter en nettside der det var en dag for dag fremstilling av hva som skjer under en hunds drektighet. Noen som vet hvor jeg kan finne det igjen. Den siden jeg var på hadde bilder av egg/foster og hvordan egget vandret i livmoren, når de festet seg osv. Håper noen kan hjelpe meg å finne den (eller en annen lignende) igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 http://www.dogbreedinfo.com/breedingdogs/whelpingdogpregnancycalendar.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Uke for uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 10. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Tusen takk begge to! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts