Wilma Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Dette er kanskje et veldig dumt spørsmål, men fortsatt. Er det å gnage på kuskjell (sikkert skjell generelt også) farlig/ødeleggende for tennene til hunden? Har nemlig en valp som digger å gnage på kuskjell. Hun knasker ikke så skjellene går i stykker, men lager en forferdelig skrapelyd. Hun har ikke hatt mulighet til å gjøre det så ofte, og jeg har heller ikke sett noen synlige skader på tennene, men om det er ugunstig jeg selvfølgelig hindre henne. Hun har felt alle tennene sine. Noen som vet? Siter
Lola Pagola Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Jeg vet ikke, men jeg ville nok ikke latt valpen tygge på dem. Hørte nettopp at tennisballer også sliter veldig på tenner. Sånn apropos liksom:-PSent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Siter
Wilma Skrevet 5. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2013 Okei, da får hun ikke lov til å gjøre det, for sikkerhets skyld vaffal. Skal være obs på tennisballer også. Takk for svar. Siter
Recommended Posts