lucy Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 http://www.upworthy.com/what-these-kids-did-to-those-dogs-eh-just-watch-youll-love-it?g=7&c=ufb1 For noen herlige hunder! Smilte godt av de som leker på slutten Siter
Kaja Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Dobbeltposten er slått sammen og førsteinnlegget er redigert. Moderator Kaja 1 Siter
ToneS Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Likte ideen (men jeg håper de tok vekk tråden og ballongen, slik at hundene ikke kunne sette seg fast i noe etterpå) 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Veldig fint om de som legger ut linker til you tube videoer etc kan skrive bare ett lite stikkord om hva klippet handler om, for oss som har supertregt nett, så er det skjeldent jeg gidder å vente på å laste ned noe jeg ikke vet hva er på forhånd. Siter
ToneS Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Nå vet jeg ikke om du har sett den allerede. Men dette handler om noen unge jenter som lager ballonger med skrift der de skriver blandt annet: "Klapp meg" "Ikke forlat meg" (litt klisje) osv på og deretter knyter de fast i løshunder på gaten. Husker ikke hvilket land det var. Siter
Recommended Posts