Aslan Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Hvem skal? Har meldt på både LP og utstilling, så får se hvordan dét går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Tjaa, kanskje? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Vurderer det, særlig LP. Litt usikker på hvordan pelsen er på hunden som evt. skal stilles. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Jeg vil avgårde! Og tror ganske sikkert at jeg skal det også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Kanskje, får se hvordan det går i helgen først, også er det jo cup snart også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Da var vi påmeldt til lydighet første stevnet på ett år. Merkes at vi har trent litt lite den siste tiden, så det er litt som må "pusses opp" før stevnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Jeg har meldt på Bris til både utstilling og LP, og jeg har pustebesvær allerede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Jeg vil komme å se på! Ledig plass i bilen dersom noen vil sitte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Jeg kjører også, men jeg skal være der til søndag - så da får evnt. de som sitter på komme seg hjem på egenhånd edit: hvor er det? Steinkjer er jo ikke så stort, er det skiltet? Eller er det bestemt en plass? Jeg finner ikke noe spesifikk info om hvor det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Jeg kjører også, men jeg skal være der til søndag - så da får evnt. de som sitter på komme seg hjem på egenhånd edit: hvor er det? Steinkjer er jo ikke så stort, er det skiltet? Eller er det bestemt en plass? Jeg finner ikke noe spesifikk info om hvor det er Lett å finne frem. Idet du ankommer Steinkjer, kjører du inn på veg til høyre etter en bensinstasjon. Følg denne, der vil være skilting til utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Lett å finne frem. Idet du ankommer Steinkjer, kjører du inn på veg til høyre etter en bensinstasjon. Følg denne, der vil være skilting til utstilling. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Jeg vil komme å se på! Ledig plass i bilen dersom noen vil sitte på. jeg vil gjerne om du har plass til meg og varga? Har lyst til og dra og se, men vet ikke om jeg gidder og dra alene, det er jo et stykke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 jeg vil gjerne om du har plass til meg og varga? Har lyst til og dra og se, men vet ikke om jeg gidder og dra alene, det er jo et stykke. Jepp Jeg skal ikke ta med hund, så god plass til Varga i bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts