ToneS Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 PM Lørdag: http://hundefestivalen.no/pm-lordag-2013.pdf PM Søndag: http://hundefestivalen.no/pm-sondag-2013.pdf Jeg gleder meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Må jeg ha bur? Gleder meg til å høre hva dommeren mener om Putle da. Er spent på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Må jeg ha bur? Gleder meg til å høre hva dommeren mener om Putle da. Er spent på det. Ja, hun skal kjøre bil og da er det jo med hvis du trenger det inne på området også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Ja, hun skal kjøre bil og da er det jo med hvis du trenger det inne på området også Supert. Kan vi bruke ditt eller ta med selv? Sorry for teite spørsmål... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Supert. Kan vi bruke ditt eller ta med selv? Sorry for teite spørsmål... Ta med selv, mitt er fullt Putle sitt får vi spenne fast i baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Lurt. da tar jeg bare med flypassasjerer hennes. Du er en knupp, Line! Stiller virkelig opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Bare hyggelig det vettu 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Har skrevet ut programmet og "highlighted" de rasene jeg vil få med meg, pluss en liten stjerne bak de rasene der jeg vet det er sonenhunder. Får håpe at jeg får med meg alt jeg vil, tviler litt men 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Vil gjerne ut å se på! hvor skal det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Støren Idrettspark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Æsj, skulle meldt på likevel. INGEN kelpier påmeldt jo! Får trøste meg med at han er tynn og på vei ned i pels om dagen, så det er ikke sikkert det hadde blitt så bra uansett. Men men. Vi får krysse fingrene for at dere andre gjør det bra i stedet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Noen av dere som skal se på som kunne hjulpet meg med passehunden en eller begge dagene? Hun skal ikke stilles, bare være med. Jeg skal stille finsk lapphund hanne i åpen klasse begge dager, oppmøte 10 lørdag og 9 søndag om jeg husker rett. Om samboer blir med gjør jo han det, men han har ikke bestemt seg enda Passehunden er mammaen til min, 5 år gammel rolig og grei tispe, trenger egentlig bare noen til å holde båndet hennes litt før og mens jeg er i ringen med min egen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Jeg kan Lurer på om jeg skal ha med Milla eller ikke, men Milla går jo godt sammen med hvem enn det nå måtte være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Jeg kan Lurer på om jeg skal ha med Milla eller ikke, men Milla går jo godt sammen med hvem enn det nå måtte være. Jippi takk da snakkes vi i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Jippi takk da snakkes vi i morra Det gjør vi! Jeg kommer til ringen der i 10 tiden jeg da Ring 4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Det gjør vi! Jeg kommer til ringen der i 10 tiden jeg da Ring 4? Ring 4 kl 10 ja Vi er første rasen som møter kl 10, så jeg kommer nok til å sitte der fra 0930-ish 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts