førstegangs Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Selger mine Nike Shox siden jeg aldri bruker dem. Jeg har brukt dem 1 eller 2 ganger, husker ikke helt. Men det er ingen synlig slitasje eller møkk på dem. Alle detaljer er i svart, altså ingen knæsje farger eller noen ting. Bare helt plaine svarte sko. Har ikke fått tatt bilder av de enda, men det kan jeg legge ut etterhvert hvis noen er interessert. Men de ser altså slik ut: Bortsett fra at mine sko ikke er så shiny i skinnet på sidene, det ser mer semsket ut. Pris kan diskuteres, siden jeg ikke husker hva jeg betalte for de Kan hentes/leveres i Kristiansand eller Kongsberg, eller sendes. Kjøper betaler porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Åh, jeg vil gjerne ha, men det kommer veldig an på pris. Vil du sende meg en PM med sånn ca. hvor mye du har tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 3. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Er også intr. Pm m pris om de ikke er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Er det originale sko eller kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 (endret) Er det originale sko eller kopi? Det er originale såklart Ellers hadde jeg skrevet at det var kopi Men de var et impulskjøp og de passer egentlig ikke på foten min. Jeg hadde bare så lyst på shox siden alle sa de var så gode å gå med, men jeg syns ikke de er noe gode i det hele tatt. Så derfor tenkte jeg at det er bedre å få solgt de. Nå har de stått ubrukt leeenge, så da kan noen andre få gleden av å faktisk bruke de Edit: Pm sendt til Synnøve Endret 4. August 2013 av førstegangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Det er vel ikke så klart det? Desverre er det mange der ute som selger kopier uten å opplyse om det.Jeg innbiller meg at de er små i str? Jeg har to par fra før, og de er litt snaue... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Sant det! Jeg tenker ikke over at det finnes uærlige folk der ute.. Men jeg "svindler" iallefall ikke folk på den måten, det hadde jeg aldri hatt samvittighet til Ja, det kan godt hende egentlig. For jeg bruker som regel 37 elller 38 i sko.. Så de passer nok antagelig ikke til noen med store 38-føtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Da vet jeg at de ikke passer meg, desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts