Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater, Nesbyen 2.-4. august


mokken
 Share

Recommended Posts

Tøfflus var strålende fornøyd med kritikken, den var over all forventning :) Og dagens kritikk var ikke verre og ga cert og BIM så Tøfflus stråler ennå mere nå :D Mtp at målet var 2 x exc smaker ett res.cert/2BTK og cert/BIM VELDIG godt altså :lol:

Grattis grattis azz :D. Også ble hun bare slått av BIS-hunden :D.

Willersen fikk seg nok et BIR i dag, og travet seg inn til en 3. plassering i gruppa (litt mer samlet i dag enn i går da han IKKE hadde los på løpetidstispe i dag *ler*).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis grattis azz :D. Også ble hun bare slått av BIS-hunden :D.

Willersen fikk seg nok et BIR i dag, og travet seg inn til en 3. plassering i gruppa (litt mer samlet i dag enn i går da han IKKE hadde los på løpetidstispe i dag *ler*).

Ja tenk, egentlig ble hun jo BIS-2 :lol:

Grattis selv og hyggelig å møtes/snakkes :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis grattis azz :D. Også ble hun bare slått av BIS-hunden :D.

Willersen fikk seg nok et BIR i dag, og travet seg inn til en 3. plassering i gruppa (litt mer samlet i dag enn i går da han IKKE hadde los på løpetidstispe i dag *ler*).

Anton var sikkert kjempeglad for at Willy ikke var interessert! ;-)

Gratulerer med 3. Big, han er flott!

Gratulerer til alle fornøyde! Og spesielt lille Lykke med Big 4 fredag!

Lørdag fikk vi flat rød, da Anton lekte Australsk Elghund med halen sin. ;-) Men, det vær bedre en fjorårets gulsløyfe!

I går ble han BIR, med super fin kritikk( som ligger hjemme). :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var deg vi så tasse forbi et par ganger, for jeg la merke til kelpiene dine. Tror vi stod og pratet med Siri og lurte på om du kunne være en sonis :)

Da var det nok meg! :-)

Jeg spionerte fra orkesterplass, så nå vet jeg hvem du er også. :-) Fikk øye på hundene dine først da,;Whippet og Saluki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton var sikkert kjempeglad for at Willy ikke var interessert! ;-)

Gratulerer med 3. Big, han er flott!

Takk for det :D. Ja, altså - jeg var også glad for at Willy ikke var så himla interessert i Anton *ler*. Ellers har han jo en greie med kelpier - eller muligens er det Jeanette han er ivrig på - han har iallefall problemer med å samle seg når de løper inn foran ham *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D. Ja, altså - jeg var også glad for at Willy ikke var så himla interessert i Anton *ler*. Ellers har han jo en greie med kelpier - eller muligens er det Jeanette han er ivrig på - han har iallefall problemer med å samle seg når de løper inn foran ham *ler*.

Willy hadde ikke behov for å ta igjen sånne amatører han. ;-)

Tror hun innroperen var lite imponert når jeg skulle stille meg foran Groendalen da de skulle organisere oss.. Hun ropte jeg nr 1, og jeg så vel ikke hvor hun pekte.

Dette plukket nok Willy opp, og skjønte at vi var helt lost! ;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy hadde ikke behov for å ta igjen sånne amatører han. ;-)

Tror hun innroperen var lite imponert når jeg skulle stille meg foran Groendalen da de skulle organisere oss.. Hun ropte jeg nr 1, og jeg så vel ikke hvor hun pekte.

Dette plukket nok Willy opp, og skjønte at vi var helt lost! ;-)

Hahahahaha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Willy, Siri!

Jeg speidet etter dere, men var på plassen i cirka en time, og den jeg ikke hadde sett da fikk det bare være med. For en varm og ufyselig dag.

Jeg har aldri hatt en så kort utstillingsdag i mitt liv før. Selv det året jeg dro til Bjerke kun for å sette igjen Even og X'en hos en kompis som skulle stille de for meg mens jeg var i et bryllup var jeg da lenger enn som så der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Willy, Siri!

Jeg speidet etter dere, men var på plassen i cirka en time, og den jeg ikke hadde sett da fikk det bare være med. For en varm og ufyselig dag.

Jeg har aldri hatt en så kort utstillingsdag i mitt liv før. Selv det året jeg dro til Bjerke kun for å sette igjen Even og X'en hos en kompis som skulle stille de for meg mens jeg var i et bryllup var jeg da lenger enn som så der :D

Takker, SFX :).

Vi stod faktisk og snakket om deg ved finaleringen :). Vi lurte nemlig på om du hadde vært der, eller om det i det hele tatt hadde vært bernere der, for ingen av oss hadde sett verken deg eller noen bernere, men i det vi sa det (SusanneL, Mollly og jeg), så kom det en dame forbi med en berner :lol:. Men vi var i ringen som lå nesten borte ved campingen, så vi var nesten ikke nede på plassen der før det var klart for finalene, vi :).

Etter lørdagens fantastisk våte vær, så syntes jeg bare det var deilig med sol og tørt vær, jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, SFX :).

Vi stod faktisk og snakket om deg ved finaleringen :). Vi lurte nemlig på om du hadde vært der, eller om det i det hele tatt hadde vært bernere der, for ingen av oss hadde sett verken deg eller noen bernere, men i det vi sa det (SusanneL, Mollly og jeg), så kom det en dame forbi med en berner :lol:. Men vi var i ringen som lå nesten borte ved campingen, så vi var nesten ikke nede på plassen der før det var klart for finalene, vi :).

Etter lørdagens fantastisk våte vær, så syntes jeg bare det var deilig med sol og tørt vær, jeg :).

Lørdag var det ingen, fordi det var spesial annet sted på Østlandet.

Men søndag var det 12 påmeldte, syv møtte, og det sa svusj, også var vi ferdig :D

Mooooooooooooooot normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag var det ingen, fordi det var spesial annet sted på Østlandet.

Men søndag var det 12 påmeldte, syv møtte, og det sa svusj, også var vi ferdig :D

Mooooooooooooooot normalt.

Ja, jeg så det var bare 12 påmeldte - og om bare 7 møtte, så var det nok fort gjort, ja *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi startet lørdag morgen med å få høre at vi hadde dommerendring pga at den vi skulle stilt for også skulle dømme i Finland nå i vinter (og har da ikke lov til å dømme rasen i år). Og når himmelens sluser åpnet seg, og regnet bare høljet ned tok vi en kjapp beslutning på å droppe utstillingen (få igjen 75% av gebyret pga dommerendr.) og heller beholde hundene rimelig rene og pene til søndagen.

Så av 13 påmeldte beardiser var det kun 6 som møtte på lørdag..

På søndagen var man mer opplagt til dette og alle 13 stilte. Min lille juniortispe Messi klinket til igjen med å ta cert og BIR, gamlemor Milla ble 3 beste tispe. Senere på dagen ble Messi nr 4 i gruppen og Milla ble 3. BIS veteran.

Strålende fornøyd, akkurat passe sliten og en dullion våte tepper og utstyr i bilen som må tørkes...

Susanne

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndagen var man mer opplagt til dette og alle 13 stilte. Min lille juniortispe Messi klinket til igjen med å ta cert og BIR, gamlemor Milla ble 3 beste tispe. Senere på dagen ble Messi nr 4 i gruppen og Milla ble 3. BIS veteran.

Lille Messi var bare rålekker, hun :). Herlig liten frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde :)

Tror jeg egentlig er litt glad for at det ble endring av planene i helga, været fristet ikke så mye :lol:

Var du der? Jeg så en dame med elghund som lusket rundt myndene, i hvert fall så litt på whippetene. Det var kanskje bare på fredagen, med valpene?

Jeg går liksom ikke og prikker folk på ryggen om jeg bare tror det kan være en person på et nettforum :)

Tror jeg så mokken og typen på lørdagen også, har jo strengt tatt gått en tur med de for et par år siden, nesten tre. Men ble usikker, og de hadde ikke Lykke og Harly der da, så holdt meg på benken min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der? Jeg så en dame med elghund som lusket rundt myndene, i hvert fall så litt på whippetene. Det var kanskje bare på fredagen, med valpene?

Jeg går liksom ikke og prikker folk på ryggen om jeg bare tror det kan være en person på et nettforum :)

Tror jeg så mokken og typen på lørdagen også, har jo strengt tatt gått en tur med de for et par år siden, nesten tre. Men ble usikker, og de hadde ikke Lykke og Harly der da, så holdt meg på benken min :)

Jeg var der da, men jeg var ikke der med elghund nei, så kanskje greit at du ikke prikket henne på ryggen :lol:

Jeg sto ved whippetvalpene hele fredagskvelden (2 whippetvalper som raget noe høyere enn resten som var der :lol: ) med et stk sønn som syntes tanten sin brukte litt lang tid i ringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...