Monica123 Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Vi er en liten gjeng som skal trene Lp på Berskau(stor fotball bane) på søndag kl 12.00..Så hvis noen andre vil være med så er det bare og slenge seg på..Fordi som ikke vet hvor Berskau er så er det samme sted som Nkk Drammen blir holdt hvert år..Det er meldt knall vær på søndagen så vi håper det holder seg slik og hvis ikke har vi muligheten til å være inne i Røyken.. Siter
Whoopsis Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Jeg har veldig lyst, om noen kjører forbi Sandvika og har plass til en ekstra Siter
SiriEveline Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Jeg har veldig lyst, om noen kjører forbi Sandvika og har plass til en ekstra Jeg plukker deg gjerne opp Siter
Whoopsis Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Jeg plukker deg gjerne opp Fantastisk! Da er jeg med 1 Siter
Anette Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Må si ifra sånt på Facebook til slike som er på mobilen hele dagen da! Så tråden nå og da var det litt for sent Siter
Anette Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Sto på FB også altså. mente mer på melding jeg menmen Siter
Recommended Posts