SiriEveline Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Her kommer litt bilder fra flott lydighetskurs i Hemsedal, med sonis som instruktør! Da det er fryktelig mange bilder legger jeg bare ut et lite utvalg her, og kun av soniser. Resten av bildene kan sees her eller på nettsiden min SiriEveline.com. Bilder av Luna og/eller meg er tatt av *Marvin* Dany til *Marvin* Dany øver på neseprøve Dany og flatdekk Luna står og er pen Marthe viser meg hvordan trene inn dekk med lekelokking Marthe og *Marvin* prøver å unngå å blåse bort Wuhuuu ball er gøy, hilsen Luna Sjekk den tanngarden Kjempegøy med ruta, for det betyr jo baaall! Extra er veldig god på å fange Kong Lek med meg da mamsen, sier Dany Vakre Kooikeren Marvin Og Lykke er jo bare en liten skjønnhet Og Harly, han er mann han! Marvin og Action i full lek Luna og jeg jobber med fri ved fot 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Åååh Fine bilder av fine hunder Er super sjalu! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Fine bilder Siri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Tuusen takk! Det er jo så gøy med litt minner fra slike turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Fine bilder! Gørrmissunelig, rapportene sa instruktøren var topp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Fine bilder! Gørrmissunelig, rapportene sa instruktøren var topp Veldig flink instruktør ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Veldig flink instruktør ja! Får se det positive i at bikkja fikk kurset i det minste 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Kjempefine bilder, takk for en super uke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Ser ut dom dere har hatt det helt troppers Fikk nesten litt hjerte stopp da jeg så Lykke, hun er så utrolig lekker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Kjempefine bilder Skal inn på fb å se resten nå tenkte jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Så mange flotte bilder! Så kjempe artig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts