Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger forslag til en liten hund (uten særlig pelsstell) som vil passe inn hos meg


tm100012
 Share

Recommended Posts

Jeg skal ikke gjøre dette til en papillontråd altså. Men det er interessant at to individer av samme rase er så ulike! :P det er jo bare beviset på hvor vanskelig det å foreslå en rase er. Leja har nada og null ressursforsvar og passer ikke på meg ovenfor andre, men er og veldig diltete. Elsker andre hunder mer enn folk. Hun har en ekstremt lettstelt pels som jeg går over kanskje et par ganger i mnd og hun drar seriøst aldri meg seg ting inn i pelsen. Også har hun masse jakt i seg. Hehe. Helt motsatt av det du skriver om Blondie. Rart man blir forvirra liksom?! :)

Haha, helt sant! Blondie elsker mennesker mer enn andre hunder, hun er super sosial! Hun har 0 jakt i seg omtrendt. Hun kan løpe etter fugler i noen meter, men det er mer sånn "wii, morsomt å løpe etter deg" også går hun videre, hun ser mer på det som en lek, ikke jakt. Hun er redd harebabyer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Må vel bidra med litt fristebilder av dvergpinscher også da... De obligatoriske valpebildene Men de er supersøte som voksne også God plass i flybag, til og med plass til to

Ok, litt skittent spill, men la gå: Trenger du flere gode grunner?

Til rette vedkommede kan det godt være han er til låns. De har som nevnt noe jaktinstinkt, men ettersom du vurderer både bartedyr og minipinschere så kommer ikke dsg noe dårligere ut enn dem ihvertf

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...