LiLi Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 her er mitt beste shot, fikk ikke til å la hodet stå frem må øve mere ppå det. men hvordan er hun sånn ellers? Jeg synes du burde prøve å få hodet litt mer opp, så hun ser litt stoltere ut og får litt bedre holdning Og prøv å ta bildet vannrett, ser litt rart ut når det er på skrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 aww skjønne LiLi Zander sender hilsen til henne :iloveu: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 aww skjønne LiLi Zander sender hilsen til henne :iloveu: Naaaww Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Jeg synes du burde prøve å få hodet litt mer opp, så hun ser litt stoltere ut og får litt bedre holdning Og prøv å ta bildet vannrett, ser litt rart ut når det er på skrå. Forbena ok, men bakbena en anelse kuhaset??ellers så ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cockerjente Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Fikk meg et bilde i dag av den ene hunden min som ble tatt av ei venninne av meg i skumringen. Syntes det ble så fine bakgrunnsfarger sånn at hunden ble fremhevet. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Nydelig Cockerjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Nydelig! Er det tispe eller hannhund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cockerjente Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Nydelig! Er det tispe eller hannhund? Så glad jeg ble av rosen her! Det er en hannhund som er så bortskjemt at han til og med har en egen Gudmor som kjøper julegaver BARE til han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 wow!! Nydelig!! Så på siden din og for noen flotte hunder du har! Elsker blue roan cockere, de du har er flotte :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Det var et kjempefint bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Cockerjente Så fin han er Kikka på sia di åsså, kjempe fin sie med nydlige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cockerjente Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Nå må dere slutte! Jeg sitter jo her og regelrett rødmer jo! :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Så glad jeg ble av rosen her! Det er en hannhund som er så bortskjemt at han til og med har en egen Gudmor som kjøper julegaver BARE til han! Skikkelig heldiggris!! Du må slutte å legge ut bilder, du får meg bare til å skrive nok en rase på ønskelisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Et bilde når jeg (prøver) å stille opp Chanel.. er man nybegynner så er man nybegynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Her er bilder av Chanita, tatt i går. Ho står ikkje perfekt med frembeina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Her er vi i hardtrening til ølen forstår jeg! Hu er utrolig flott Sølvi! og schæfer-knekken kler henne bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Legger inn bilder for Jenny(sitter ved siden av meg) Tar imot all kritikk! Her står han for langt frem med bakbena og for langt bak med forbena, noen andre meninger? Her ser han nedtrykkt ut men...Ellers? Jobber veldig intensivt med bord og ringtrening nå,han liker ikke å stå på bordet,noe som synes på bildet/bildene. Ingen som vil kommentere? Trenger litt kritikk her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akela Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Har ikke sett på alt, men én ting som gikk igjen på første og siste bildene i denne tråden: At eier/handler står ganske nær foran hunden og får den til å se på seg. Gjeldende både for bilder og for utstillingsringen er det en ting jeg bare vil nevne: Nå kommer det an på rase, men det kan gi en litt uønsket bråstopp, når hunden setter nakken "rett opp" som dette - det kan ødelegge en fin rygglinje en smule, og korte/stykke opp hunden en smule. Skal man stå foran hunden og ha den til å se på deg - særlig mindre hunder - så prøv å lær hunden til å klare å stå med eier på kanskje en meters avstand, da demper det seg en smule. Fikk det påpekt selv, på egen hund, og ser det veldig klart på to ulike bilder jeg har :-) Dette med bakbeina er ellers noe man bør prøve seg frem med, foran øynene på andre i starten - så man blir sikker, og får plassert dem riktig RASKT, i passe (for rasen), og uten at den blir stående og henge på fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Akela: Hva med store hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Her er ett gammelt ett av Lunah. Hodet burde vært litt mer vendt mot kamera også er det ikke utstillingshalsbånd Men ellers syns jeg hu står greit, men nå har ikke jeg så mye peiling heller da. Noen kommentarer? http://i2.photobucket.com/albums/y46/klost...ns/DSCN1593.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Kristina: Nå er ikke jeg ekspert heller :oops: Men jeg personlig ville hatt bakbeina ørlitegrann med trukket bak. Ellers står hun kjempefint! Cockerjenta: ohhhh jeg ble forelska i det bildet altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Åh skal de det? Isåfall så står hun jo kjempefint Øy kristine hvor ble det av innlegget ditt? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Jeg tror ikke jeg rakk å poste noe? Jeg hadde tenkt å skrive: "Men jeg tror ikke de skal ha beina så langt bak" Men jeg tror aldri jeg fikk posta det, såfall er det blitt borte. Jeg kan ikke huske jeg posta no, men jeg husker jeg tenkte det hvertfall. Om det var meg du mente da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 her er et til bilde av mira kommenter gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 hehe, jeg skulle til å forandre det, men så sletta jeg det først, også skulle jeg skrive nytt men så rakk jeg det ikke før jeg stakk men her er ca. det jeg skreiv: "tror du ikke ryggen blir rettere da? (sheepdogen skal være høyere i rompa) Det var hvertfall nesten det jeg skreiv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar