Guest LXT Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Har noen ting som bare støver ned. Hundens språk og atferd fremstår som ny - 200kr. kke skyt hunden 50kr. Resten av bøkene selges for 100kr stk. Samlet 500kr. Ustillingsboks er kjøpt på WDS Paris og aldri brukt. Selges for 150kr. (L: 29 cm, H: 20 cm, B: 19cm) Samlet bøker og boks 600kr. Kan hentes i Ås/Oslo-området Glemte å legge ved denne, 150kr: Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Har du bilde av innsiden av boksen? Hvor mye ca. er det plass til i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Ja takk til Hundens språk og atferd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Har du bilde av innsiden av boksen? Hvor mye ca. er det plass til i den? La til et par bider nå. La noe oppi sånn at du skulle få en følelse. Den er ikke så stor Ja takk til Hundens språk og atferd! Da er den din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 La til et par bider nå. La noe oppi sånn at du skulle få en følelse. Den er ikke så stor Jeg vil ha den! Du skal ikke tilfeldigvis til Bjerke om en måned? Evnt. møter noen før den tid som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Jeg vil ha den! Du skal ikke tilfeldigvis til Bjerke om en måned? Evnt. møter noen før den tid som skal dit? Joda, jeg tar den med dit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Joda, jeg tar den med dit jeg Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Er ikke skyt hunden solgt? Hvis ikke vil jeg ha den! Og den Nesearbeid fra hund? Hvis du kan sende per post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Og boka apport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Er ikke skyt hunden solgt? Hvis ikke vil jeg ha den! Og den Nesearbeid fra hund? Hvis du kan sende per post? Og boka apport? Sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 La til en bok jeg glemte i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Lydighetsboka til meg!!! :-D Kan hente den å greier :-D Hvis den ikke er solgt, men ingen andre har skrevet noe så krysser alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Lydighetsboka til meg!! :-D Kan hente den å greier :-D Hvis den ikke er solgt, men ingen andre har skrevet noe så krysser alt! Da er den din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Mona, er du sikker på at du skal ha boksen?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Lydighetstrening i teori og praksis er fortsatt ledig. Jeg får ikke redigert innlegget, for rediger-knappen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Lydighetstrening i teori og praksis er fortsatt ledig. Jeg får ikke redigert innlegget, for rediger-knappen er borte Jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Lydighetstrening i teori og praksis er fortsatt ledig. Jeg får ikke redigert innlegget, for rediger-knappen er borte Jeg tar den hvis Ganzie ombestemmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts