Gå til innhold
Hundesonen.no

Fjerne FB-varsler på mobil


Huldra
 Share

Recommended Posts

Jeg har Android-mobil, og har begynt å få varsler på FB-appen der om at XXXX har oppdatert statusen sin. Går jeg inn på varselet, kommer jeg til en status som gjerne er en uke gammel, men så står det at den er oppdatert for 37min siden (da jeg fikk varselet). Det har ikke nødvendigvis vært noen aktivitet på statusen på en uke heller.. Hva skjer? Hvordan blir jeg kvitt driten? Det er helt vilkårlig hvem jeg får disse varslene om, og jeg har ikke lagret folk i grupper, nære venner, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Android-mobil, og har begynt å få varsler på FB-appen der om at XXXX har oppdatert statusen sin. Går jeg inn på varselet, kommer jeg til en status som gjerne er en uke gammel, men så står det at den er oppdatert for 37min siden (da jeg fikk varselet). Det har ikke nødvendigvis vært noen aktivitet på statusen på en uke heller.. Hva skjer? Hvordan blir jeg kvitt driten? Det er helt vilkårlig hvem jeg får disse varslene om, og jeg har ikke lagret folk i grupper, nære venner, osv.

du kan gå inn på innstillinger i appen og velge at du ikek vil ha varsler osv mener jeg. Det varierer VELDIG fra mobil til mobil. mamma sin android lager slike oppdateringer som du beskriver, men ikke min s3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det også bare innimellom, og jeg fikk det ikke med min forrige android-mobil. Jeg kan heller ikke endre det på innstillingene, da tolker jeg det dithen at jeg fjerner ALT av varsler, og det vil jeg jo ikke, jeg vil bare fjerne disse.. Til opplysning som er det ikke statuser jeg har verken likt eller kommentert, og jeg har spekulert i om det kan være at FB vil jeg skal være mer aktiv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...