Justisia Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Slike, trenger nytt hjem. Hadde store intensjoner om å trene tispa til slalom, så da Nirm annonserte dem her inne, var jeg så heldig at jeg fikk dem. Men, nå ligger disse pinnene i boden da, for den slalomtreninga har jeg ikke kommet langt med, og selv om jeg kanskje en vakker dag finner ut at jeg skal trene, så kan noen andre få glede av dem. De bor i Særp. Skal høyst sannsynlig til Moss 28.7, så jeg kan ta dem med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Åh! Jeg vil ha!! Jeg hadde tenkt meg til Moss jeg også egentlig. Å hente dem i særp blir langt. Så det hadde passet bra med Moss! Er det 12 stk? Gis de bort eller selger du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Jeg setter meg som nr to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Siden jeg fikk dem gratis av Nirm, tenkte jeg ta en tusenlapp for dem Neida, de gies selvsagt vekk Jeg tror det er 12 stykker, det vet nok Nirm bedre enn meg, siden jeg ikke har hatt dem ut av posen en gang. Skal nok få dem til Moss på ene eller andre måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Siden jeg fikk dem gratis av Nirm, tenkte jeg ta en tusenlapp for dem Neida, de gies selvsagt vekk Jeg tror det er 12 stykker, det vet nok Nirm bedre enn meg, siden jeg ikke har hatt dem ut av posen en gang. Skal nok få dem til Moss på ene eller andre måten Da vil jeg gjerne ha dem kan sende deg PM med nr mitt også satse på at å treffes 28. i Moss er en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Siden jeg fikk dem gratis av Nirm, tenkte jeg ta en tusenlapp for dem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Da stopper vi denne, siden pinnene er så heldige at de skal få flytte til Maria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Stakkars omplasseringspinnene da. De føler seg nok ikke verdsatt hos noen. Først hos meg, der de ikke fikk leke. Og ikke hos Justisia heller! Håper Maria tar godt vare på de da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Stakkars omplasseringspinnene da. De føler seg nok ikke verdsatt hos noen. Først hos meg, der de ikke fikk leke. Og ikke hos Justisia heller! Håper Maria tar godt vare på de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts