Raksha Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Noen fordeler skal man ha som bondekjærring, nemlig inngjerdete jorder! Begrenser seg når vi kan bruke det pga slått og dyr, men i dag var det vår tur! Nytt kamera medbragt og bildene bærer preg av at jeg ikke kjenner det helt enda, men det er håp. Starter med en Hottentottstudie, pen hun! Når hun vil. Fortsetter med den noge mindre elegante tjukkasen: Slenger inn en basenji i miksen, og kaoset er komplett: Synkronløping er en viktig ting å mestre: Gobit? Neida, ikke sinna, bare full i F. Det funker nesten alltid! Lukisen fikk viljen sin; løpe meeeeeeeeer! Posere litt og vise at salukier kan ha runde kanter de også. Trenger bare ekstremt lite aktivitet og litt for mye mat, for tenk. Strike a pose! (denne er ikke tykk) Vind i øra: Og avslutter med en lykkelig Lukis: 17 Siter
Stine Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Herlige bilder! Så ut som dem kosa seg glugg ihjel 1 Siter
Raksha Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 De gjorde det! Lupin syns de to andre gikk tom for futt litt for fort da. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Lupin var jo kjempefin nå og da Så ikke tjukk ut... men kanskje "tjukk" for å være mynde da. Herlige bilder Siter
Monica123 Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Herlige bilder også fine Lupin da Tindra sier at hun kommer på besøk en dag for og løpe med Lupin for løping er det beste som finnes i hele verden Siter
Raksha Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Syns Hottie er i perfekt myndehold jeg. Så da blir Lulu litt i tykkeste laget. Men feit er han jo ikke. Og pen er han. Takk for skryt av hunder og bilder! Monica: Lupin sier at han veeeeeeeeeeeeeldig gjerne vil ha besøk av alle jentene dine, men spesielt Tindra. Siter
Raksha Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Takk Gleder meg til jeg er litt mer komfortabel med instillingene på kameraet. Må bare vente på mer godvær. Siter
Raksha Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Tror jeg må ut og ta nye bilder av hottie, irriterer meg grønn over at halsbåndet er opp ned. 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Tror jeg må ut og ta nye bilder av hottie, irriterer meg grønn over at halsbåndet er opp ned. Det irriterte meg og (men valgte å ikke si noe) Siter
Raksha Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Det irriterte meg og (men valgte å ikke si noe) Godt vi er flere! 1 Siter
Tavi Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Herlige bilder Rart å se "rund" saluki 1 Siter
Mari Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Så flotte hunder! Spesielt Hottie, jeg har alltid syntes at Hottie var en hottie. 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Det ser ut som de har det kjempegøy Og så fint "greyhound- hold" Lupin var i! Jeg syns han kledde det veldig fint. Siter
Gjest Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Så fine! Jeg vil også ha slike jorder til hundene mine!!! Siter
Raksha Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Herlige bilder Rart å se "rund" saluki Takk. Hihi ikke sant? Så flotte hunder! Spesielt Hottie, jeg har alltid syntes at Hottie var en hottie. Enig, hun er nydelig Alltid vært avstandsforelska i henne, og vips så ligger hun i sofaen min. Det ser ut som de har det kjempegøy Og så fint "greyhound- hold" Lupin var i! Jeg syns han kledde det veldig fint. Haha! DEt skal jeg begynne å si! Greyhoundhold! Så fine! Jeg vil også ha slike jorder til hundene mine!! Bare å komme og låne! Har sikkert en løpekompis å lånebort til rødhetta di Åå så fine! Takk 1 Siter
Guest Limo Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Så fine bilder Hottie ser så elegant ut der hun løper Siter
Recommended Posts