Gå til innhold
Hundesonen.no

Lar du hunden ligge i senga di?


Karris

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

He-he, da er det bra for meg (og hunden min) at jeg ikke tror at hunder ser på mennesker som konkurrenter på noen rangstige... Da jeg hadde to i senga, var det imidlertid helt klart hvem som var sjefen av de to, fikk hoppe opp først, og legge seg der hun ville - så fant den andre seg et annet hjørne av senga. Kan aldri huske at det var noe bråk om det - det var bare opplagt at den ene hadde forrangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tatt det slik siden de var valper, for trappene opp til tredje etasje er ikke "lukket", slik at en liten valp lett kan falle mellom trinnene :wink: Også er vi 4 "unger" i familien, og mange av vennene er redde for hund, og da er det greit for de å kunne være et sted uten å måtte beskymre seg for eh.. "farlige" hunder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg bor nå har hundene tilgang til soverommet, og de sover der om natta. De velger selv om de vil sove i senga eller på gulvet. Men når huset er ferdigbygd så skal hundene ha eget rom og jeg kommer til å sperre av soverom og stue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI her i huset er sengen vår forbudt for hunder å ligge i de har en gang å ligge i om natten så der får de holde seg.

skulle no tatt seg ut med 4 bikjer i sengen om natte, da hadde jo det ikke vært plass til oss da. :?

Katten får heller ikke være løs i huset om natten så verre er det ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI her i huset er sengen vår forbudt for hunder å ligge i de har en gang å ligge i om natten så der får de holde seg.

skulle no tatt seg ut med 4 bikjer i sengen om natte, da hadde jo det ikke vært plass til oss da. :?

Katten får heller ikke være løs i huset om natten så verre er det ikke :wink:

Jeg har da fire bikjer i senga jeg... :oops: Tre av dem sheltier da, så de tar jo ikke enormt med plass... Besrdisen tar litt mere plass. I tillegg har jeg 1-3 katter i senga.

Jeg liker å ha dem hos meg om natta jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diego får lov når jeg gir han tillattelse, men problemer er at han ikke vil opp i senga, selv om jeg gir han lov..

Men jeg kan ærlig innrømme det er utrolig herlig å ikke ha en hund i senga.

Selv om noen ganger så drar jeg han opp i senga. :oops:

Men han er der toppen 5 minutt før han protesterer og vil ned fra senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan jeg quoter! :?

Helix: Hehe, jeg har ikke 3 bernere, jeg har 2 :D Den tredje er en liten dvergpuddel.

Men de ligger nesten aldri i senga alle tre samtidig da :D Puddelen ligger alltid i senga, men berner hannen foretrekker gulvet og tispa senga si. Tispa slutta å komme opp i senga etter at hannen kom i hus for et år siden. Aner ikke hvorfor.. Men om de vil så får de lov :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sjans at han får lov til å ligge der om natten, når jeg gjør lekser og sånt og SITTER på senga så får han lov, men ikke om natten... Gjorde det før, han krølla seg til å begynne med i fotenden og med engang jeg sovnet var det bein overalt... Da strak han seg ut over senga:p

Men har ikke noe imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hund i sengen. Soverommet er vårt, og hunden er aldri der inne.

Men vi er også strenge med sofaen. Den er heller ikke hennes.

Hun har faktisk nok av liggeplasser som er hennes, og som vi ser hun trives i. Siste nye er et stort pledd hun drar med seg.

Jeg ser på hunden som et fullvedig familiemedlem, men det er dog en hund. En hund som tramper i grønne spyttklyser og vaser rundt i veikantene der både folk og hunder har pisset. Det vil jeg ikke ha i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diego får lov når jeg gir han tillattelse, men problemer er at han ikke vil opp i senga, selv om jeg gir han lov..

Men jeg kan ærlig innrømme det er utrolig herlig å ikke ha en hund i senga.

Selv om noen ganger så drar jeg han opp i senga. :oops:

Men han er der toppen 5 minutt før han protesterer og vil ned fra senga.

må si diego vet hva han vil! KONGEHUND :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...