Elice Stølsli Solberg Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Er ny her, så her er noen bilde av mine to: Akilles på 1,5 år og Bambi på 2 år 5 Siter
Sandra86 Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Naw, to søte små <3 Og velkommen hit! Siter
Alzenas Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Skrevet 9. Juli 2013 Rett å slett nydelige! Må innrømme jeg nesten savnet å ha italiener i hus Siter
Elice Stølsli Solberg Skrevet 10. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Tusen takk Har du hatt italiener alzenas? Siter
Alzenas Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Tusen takk Har du hatt italiener alzenas? Ja, vi har hatt en Isabella gutt hvor mor kom fra Team M kennel i Sverige. Herlig var han Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Jeg merker at jo flere italienere jeg ser, jo mer innser jeg at jeg har en veldig liten en! Siter
Elice Stølsli Solberg Skrevet 10. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Alzenas Ok, kult Kjenner ikke til så mange oppdrett i sverige. Den blå er fra Donnalulu's og skifer fra Casa Italiano. SoppenCamilla Tihi for en søting da! Er ikke rart du synest mine er stor da, Akilles (blå) er 40 på skuldrene. Veeeldig stor gutt. Hvor kommer han/hun fra? Siter
Alzenas Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Alzenas Ok, kult Kjenner ikke til så mange oppdrett i sverige. Den blå er fra Donnalulu's og skifer fra Casa Italiano. Er noen år siden jeg var inne på oppdrettere og linjer, men jeg var, og er fortsatt veldig glade i blå Italienere. Så ikke rart jeg forelska meg litt her Vår Italiener ble målt til 36 cm høy på utstillinger mener jeg å huske. Siter
SoppenCamilla Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 SoppenCamilla Tihi for en søting da! Er ikke rart du synest mine er stor da, Akilles (blå) er 40 på skuldrene. Veeeldig stor gutt. Hvor kommer han/hun fra? Aner ikke hvor hun kommer fra, eller hvor gammel hun er. Hun er en rescue-case, som vi fikk utmagret og kjemperedd, august i fjor. Siter
Recommended Posts