MegaMarie Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Jeg reiste på hyttetur den 1 juli og slo av mobil og var ikke på internett igjen før i dag, så her kommer min superforsinkede EFIT Klokken 9 stod jeg opp til synet av vesle mus som sover på ryggen Klokken 10 pusser jeg tennene Klokken 11 er bilen ferdig pakket og jeg er klar for å kjøre. Klokken 12 er jeg i bilen på vei til hytten og irritererer meg over noen som kjører sakte foran meg. Klokken 13 er jeg på fergen. Klokken 14 er jeg fremme på hytten, det regner. Klokken er 15, og jeg strikker Snart ferdig. Klokken 16 er vi på tur på stranden med hundene Klokken 17 er vi ferdig på butikken. Et lite utvalg av hva som ble med hjem. Klokken 18 holder vi på å lage pasta carbonara mens vi drikker vin Klokken 19 ser vi en svensk krimfilm mens vi spiser pasta carbonara og drikker vin Klokken 20 har vi sittet på en ny krimfilm og jeg drikker Solo. Klokken 21 redigerer jeg bilder. Klokken 22 er vi ute å fisker. Klokken 23 skal vi legge oss 12 Siter
13de Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Ble sulten nå, gitt. Lenge siden jeg har hatt pasta carbonara, nam! Så ut som et hyggelig sted og en kjekk dag! Jeg får snart komme meg ut og fiske litt jeg også, det syns jeg også er gøy! Siter
MegaMarie Skrevet 8. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Det så ut som en koselig dag Ja, det var en kjempe koselig dag Ble sulten nå, gitt. Lenge siden jeg har hatt pasta carbonara, nam! Så ut som et hyggelig sted og en kjekk dag! Jeg får snart komme meg ut og fiske litt jeg også, det syns jeg også er gøy! Pasta carbonara er kjempe godt Det er også veldig gøy å fiske, ihvertfall om man har fiskelykken med seg! Det hadde jeg masse av. 1 Siter
Renate A Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Det så ut som en skikkelig hyggelig dag Siter
Recommended Posts